Beantwoord

Storing tv + internet 21 maart

  • 21 March 2019
  • 3 reacties
  • 406 Bekeken

  • is nieuwsgierig
  • 0 reacties
Opnieuw storing vandaag. Internet en tv ligt eruit. Modem herstarten levert niets.
Eerder deze week ook al.
icon

Beste antwoord door Brian 22 March 2019, 16:00

Bekijk origineel

3 reacties

bij mij ook vanaf 00.00u alles eruit, meerdere mallen stroom eraf en alle stappen doorlopen, kreeg toen de mededeling dat t ophalen ip adres niet gelukt was..dus ik meteen in de "stress", n

tijdje terug namelijk dezelfde mededeling toen 3 dagen geen tv internet, kabel geraakt met graafwerkzaamheden hier in n nieuwbouwwijk 50m verderop..dus ik ben benieuwd of u dezelfde melding krijgt bij deze storing..bij mij doet alles t weer sinds net..
Reputatie 7
Hi @Gau en @miza, ik heb het meteen voor jullie nagekeken en in jullie omgeving was er inderdaad een korte onderbreking in de nacht van 21 maart maar gelukkig hebben we dit weer snel kunnen verhelpen. Dit soort lokale issues kun je in My T-Mobile Thuis inzien onder het tabblad verstoringen: My T-Mobile Thuis. Excuses voor het ongemak!
Reputatie 7
Badge +1
Als belangstellende in deze materie valt het me op dat als je diverse forums leest en ook klantervaringen er bij geen enkele dienst zoveel fout gaat dan bij providers geen enkele uitgezonderd.

Bij mijn weten is er geen enkele publieke dienst waar zoveel fout gaat dan bij providers

Reageer