Beantwoord

Storing verbinding na aansluiting door monteur

  • 29 May 2019
  • 2 reacties
  • 298 Bekeken

Hallo T-mobile.

Ik heb bij jullie een nieuw abonnement afgesloten. Hierbij gebruik gemaakt van jullie overstap service. Nu heeft mijn oude provider zoals afgesproken op 27-05 de boel afgesloten. Die dag is de monteur van Gideon geweest en hij heeft het modem geinstalleerd. Na het aansluiten bleek dat er geen internet was. De monteur heeft contact gehad met T-mobile en meer kon hij niet doen. Die avond later kreeg ik een mail dat ik vanaf 28-05 internet kon ontvangen. Ik vind dit wel vreemd, daar dit vanaf de inschrijving al 27-05 zou zijn. Nu blijkt er een technisch probleem te zijn waardoor ik geen internet meer kan ontvangen. Ik zou gebeld worden, maar tot nu toe niets gehoord. Ik ben me bewust van de 3 tot 5 werkdagen, maar ik vind dit wel heel vervelend. Ook lastig dat je nergens goed kunt zien of te horen kan krijgen hoe het met de status is bij de technische dienst. En als ik dan op het forum lees dat ik, daar ik nog geen klant ben, ook geen recht heb op een vergoeding/internet ter overbrugging geeft me dit geen fijn gevoel voor de rest van het contract.
icon

Beste antwoord door Brian 3 June 2019, 18:50

Bekijk origineel

2 reacties

Ik heb ook last van hetzelfde probleem en mij is ook verteld dat ik een email zou ontvangen die ik nooit heb binnen gekregen en na 4 werkdagen heb ik nog een keer gebeld en heb ik het nummer gekregen van het glasvezel bedrijf om zelf contact op te nemen terwijl mij werd verteld dat zij er mee bezig waren heel teleurstellend ook omdat het hemelvaart is en ze dicht zijn.....
Reputatie 7
Hi @Brenda0207 Ik heb het meteen voor je nagekeken en de netbeheerder heeft geprobeerd om telefonisch contact met je op te nemen om een afspraak te maken. Ze bellen vaak met een anoniem nummer. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd om het 06-nummer dat bij ons bekend is te controleren en ik heb je ook meteen het telefoonnummer van de netbeheerder doorgestuurd.

@Buurman67 Ook in jouw geval heeft de netbeheerder je niet kunnen bereiken. Toen je contact opnam heeft mijn colelga je daarom het numemr van de netbeheerder gegeven zodat je zelf direct contact op kon nemen. Goed om te zien dat het inmiddels opgelost is!

Reageer