Storing zoveelste keer

  • 9 June 2019
  • 2 reacties
  • 288 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Weer geen internet, wel WAN op de huawei router.
Zoveelste keer al problemen met adsl bij t-mobile.

De vorige keer een week zonder internet. Moest de router omgeruild worden. En jawel 3 euro compensatie voor een week ellende en buiten je mobiele data bundel gaan.
Wat een drama! Wie heeft er nog meer ellende met adsl bij tmobile?

2 reacties

Reputatie 2
Weer geen internet, wel WAN op de huawei router.
Zoveelste keer al problemen met adsl bij t-mobile.

De vorige keer een week zonder internet. Moest de router omgeruild worden. En jawel 3 euro compensatie voor een week ellende en buiten je mobiele data bundel gaan.
Wat een drama! Wie heeft er nog meer ellende met adsl bij tmobile?


Jammer dat je het zo dik schrijft ellende gelukkig zijn er nog veel klanten die dit geen ellende hebben. Om jouw antwoord te geven gelukkig geen drama maar helemaal top ben blij met de overstap enkele maanden geleden.
Tja. Dan hoor je bij de gelukkigen. Hiervoor was ik ook blij met glasvezel bij tmobile. Verhuisd en dacht ik blijf trouw aan tmobile maar dan met adsl.
Maar als je dan ellende hebt met steeds dagen geen internet en die ook zo ervaart omdat de service bij tmobile traag en belabberd is.
Ze mensen ook niet informeren dat er na een update 100en modems in de regio fysiek moeten worden uitgewisseld, omdat deze na de update niet meer werken...
Je eerst 3 verschillende verhalen hebt gehoord van de klanten service en de storing pas na de 3e keer bellen blijkt doorgezet!

Als alles goed gaat is het makkelijk praten. Het gaat om de belabberde manier waarop je een storing moet melden en hoe slecht er mee wordt omgegaan.
Hier scoren ze voor mij zwaar onvoldoende!

Reageer