Beantwoord

Streamen van bijvoorbeeld Spotify hapert

  • 29 July 2017
  • 1 reactie
  • 1743 Bekeken

Reputatie 3
  • is King of Content
  • 104 reacties
Al geruime tijd happert mijn wifi verbinding als ik bv spotify en of videoland gebruik op onderander Macbook, iPad en telefoon.
Hiervoor heb ik al diverse keren ( lees minimaal 9x) klantenservice gebeld.

Alle tips en trucs werden besproken ( kabels erin en eruit, resetten van decoder en modem, kanaal aanpassen e.d.)

Toen ook dit allemaal geen effect had heeft de klantenservice besloten om monteur naar de woning te laten komen om probleem te bekijken en uiteraard te verhelpen.
De monteur kwam er achter dat het modem kuren had, dat het daar mogelijk aan zou liggen en heeft het oude Draytech modem vervangen voor een nieuwe ( zelfde model).

Hij vertelden ( ging er vanuit) dat door deze actie de problemen zijn opgelost en als dat niet zo was dat ik contact op most nemen met de klantenservice van T-Mobile.

Even enkele weken aangekeken en geprobeerd maar al snel kwamen wij er achter dat het niet / minimaal geholpen heeft waarna we de klantenservice wederom hebben gebeld.

tussen het plaatsen van het nieuwe modem tot op heden heb ik veelvuldig contact opgenomen met de klantenservice met de vraag of men ons van het streaming / wifi probleem af kunnen helpen.
De medewerker die ik gisteren aan de lijn had ( naam is mij ontschoten) trok nog 1 maal de trucendoos open, maar concludeerde al snel dat hij niets voor mij kon betekenen.
Ook het meedenken van mijn zijde over een ( mogelijke) oplossing werd niet gehoord en volgens hem kon Tmobile niets meer voor mij beteken qua oplossing ( nieuwe apparatuur / modem, wifi versterkers oid) en was het misschien verstandiger om het contract op te zeggen!!

Doordat wij en Tmobile volgens hem geen goede combinatie zijn.

Ik betreur dit en zou graag willen dat Tmobile met een ( goede) oplossing komt voor een probleem wat al maanden loopt en de klant niet in de kou laat staan.

hopend op begrip en snel antwoord verblijf ik

met vriendelijke groet
Andre
icon

Beste antwoord door Dave 31 July 2017, 14:34

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Hoi Andre,

Je hebt jouw vraag dubbel gesteld. Zou je er op willen letten dat dit als spam wordt gezien, één bericht per vraag is voldoende! We pakken dit zo snel mogelijk op!

Dit topic gaat op slot en jouw andere vraag zal snel worden opgepakt.