Beantwoord

supersnelle storingsverhelping........... of NIET

  • 7 March 2018
  • 6 reacties
  • 161 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
sinds afgelopen weekend is er een probleem met mijn glasvezelrouter waardoor zowel internet als televisie niet werken. Na gisterochtend hierover contact gehad te hebben met de klantenservice zou er door de partner Gideon gebeld worden om een afspraak te maken. Helaas niets gehoord en vanmorgen opnieuw contact opgenomen met de klantenservice (het bandje de wachttijd is langer dan dat u van ons gewend bent kan er af, de wachttijd is ALTIJD heel erg lang!). Gideon blijkt pas volgende week vrijdag (bijna 2 weken later dus) in staat om de storing te verhelpen. Dit lijkt me geen wenselijke situatie en past ook niet bij een bedrijf wat aangeeft dat ze de klantenservice hoog in het vaandel hebben staan. Op het moment dat ik hier de medewerker van tmobile (ja hoor, ook toen even lang in de wacht) op aansprak verbreekt ze de verbinding, Er is mij inziens iets vreselijks mis bij t-mobile, de klant is in zijn geheel uit het oog verloren. Jammer, tot enige tijd terug blonk t-mobile ver boven de andere providers uit.
icon

Beste antwoord door Brian 8 March 2018, 11:59

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Hoi Peterbe,

Ik ben blij om te lezen dat je diensten het weer doen. Gelukkig maar! Uiteraard is een vergoeding in deze situatie van toepassing. Deze geef ik je dan ook graag. Daarom heb ik zojuist een vergoeding voor je aangevraagd, zodat je niet hoeft te betalen voor de periode dat je geen gebruik kon maken van je diensten. Sorry voor het ongemak, ik wens je veel plezier weer met je diensten!
Graag verneem ik wat de tegemoetkoming is van Tmobile voor deze 2 weken geen service.
Reputatie 7
Hallo Peterbe,

Op een xDSL-netwerk word Dynamic Line Management toegepast (DLM), een geautomatiseerd monitoring-en testproces. Iedere xDSL-lijn wordt na oplevering of aanpassing gedurende een week gemonitord en getest. In het geval van een positieve evaluatie wordt de xDSL-lijn, afhankelijk van de testresultaten, naar een hoger snelheidsprofiel (tot 100 Mbps) overgezet. Hierna wordt de lijn verder gemonitord en getest op kwaliteit en stabiliteit. Het is belangrijk om te weten dat bij een negatieve evaluatie de snelheid van de lijn teruggebracht wordt naar een lagere snelheid, met het oorspronkelijke snelheidsprofiel als minimum. Dit geautomatiseerde monitor- en testproces is een dynamisch proces dat op het xDSL-netwerk wordt toegepast en waarop T-Mobile, als operator, geen enkele invloed heeft.
vrijdag 16 maart is de monteur geweest. Router los gemaakt, kabeltje eruit, nieuwe router vastgemaakt, kabeltje erin en klaar. mocht ik nog problemen hebben dan moest ik maar opnieuw bellen, verder reikte zijn kennis niet. wat hij deed had ik makkelijk 14 dagen eerder kunnen doen als er een router opgestuurd was. al met al werkt het weer....... nu alleen nog de juiste snelheid........
Reputatie 1
Met een andere modem zal je de zelfde problemen houden want de modems die ze je geven zijn verouderd en niet up to date zo ook de tv boxen allemaal niet mee gegaan met de moderne techniek, er is bij mij ook en monteur geweest en die zegt dat een andere modem geen optie is mijn internet valt steeds uit en de snelheid is om te huilen en dan de wifi?? is boven net 12mb/s maar heb 100 ,nogal een groot verschil en ze doen er verder niets aan want pas bij 10 boven mag je een wifi versterker lenen?? maar ik hoop voor je dat het bij jou beter gaat
Reputatie 7
Hi Peterbe, we doen altijd ons best om problemen met je verbinding zo snel mogelijk te verhelpen! Ik heb meteen even met je meegekeken en ik zie dat je afgelopen dinsdag contact met ons op hebt genomen. Onze technische dienst heeft nog dezelfde dag je verbinding gecontroleerd en inderdaad vastgesteld dat er verbindingsproblemen zijn en we gaan je modem vervangen. Hiervoor moet er een monteur ingepland worden. Vaak komt de monteur nog dezelfde week maar in dit geval is er niet eerder een monteur beschikbaar dan volgende week vrijdag. Ik zou graag eerder iemand voor je langs sturen maar er is simpelweg niet eerder een andere monteur beschikbaar. Maar neem zeker weer even contact op via het forum zodra je modem is vervangen dan ga ik de kosten in de tussenliggende periode voor je vergoeden en kijk ik graag hoe we het goed kunnen maken! 🙂

Reageer