Beantwoord

Synology NAS DS 281 aansluiten op netwerk

  • 6 February 2020
  • 4 reacties
  • 178 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 10 reacties

Hi, ik kom niet in mijn dsm pagina van mijn NAS. Het programma X-Plore op mijn tablet herkent de server niet meer sinds ik vandaag ben overgestapt naar T-Mobile. Op mijn laptop kan ik wel in de mappen op mijn server.

icon

Beste antwoord door Brian 11 February 2020, 11:35

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Het is me gelukt!

Reputatie 7

Hey @GijsW,

Top dat je het zelf hebt weten op te lossen! Misschien kun je hier de stappen delen die je hebt doorlopen? :relaxed:  Altijd handig voor de andere lezers.

Hoi @Piotr ,

Ik was helaas te voorbarig. Het werkt alleen binnen mijn netwerk. Buitenshuis, bij mijn vriendin, kan ik niet in mijn netwerk. Ik heb hierbij de hulp nodig van @TMobile omdat de instellingen voor een VPN niet openbaar zijn en alleen door @TMobile beheert worden, maar daar krijg ik nul medewerking. Zie mijn topic over VPN met reacties van @Waqqas deze ochtend. Voordat ik het abonnement afsloot heb ik gebeld met @TMobile of het mogelijk was mijn NAS aan te sluiten en een VPN te installeren -:(.

Reputatie 7

Hi @GijsW, laten we verder gaan in het andere topic om te voorkomen dat we langs elkaar heen gaan praten en dubbel werk gaan doen. :slight_smile: