Beantwoord

T-Mobile internet icm met tv via internet.

  • 30 September 2019
  • 6 reacties
  • 295 Bekeken

Reputatie 7
Badge +15
Hallo,

1 november heb ik T-Mobile thuis, heb op dit moment Online.nl en ik kijk tv via internet gaat dit geen probleem worden?

Restrictie per huishouden ofzo of overbelasting?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 30 September 2019, 22:51

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo @Waqqas

Bij T-Mobile thuis kun je maximaal 4 TV's aansluiten, 1 TV zit bij het combi pakket inbegrepen, elke volgende TV betaal je extra per maand voor.
Je kijkt via internet dus dat kost wel snelheid behalve als je glasvezel ODF hebt volgens mij.

Hangt er dus vanaf welke snelheid je besteld hebt en welk soort verbinding je hebt. Kun je uitzoeken op https://netco-fpi-info.fourstack.nl/

@Hidden.nld kan je dit in detail vertellen.

Groet, Folkert
Reputatie 7
Badge +15
Oke dus als ik het goed begrijp kan ik gewoon probleemloos genieten van internet? @Folkert

Mijn pakket van T-mobile is 50 mbps plus klantvoordeel dus 100 mbps.
Reputatie 7
Badge +4
reken voor een tv 10mbit (en vanwege de harddisk recorder ook 10mbit voor een opname? dus voor 4 tv’s 40mbit
deze snelheid gaat niet van je pakket af maar wel van je max snelheid op dsl. (bij gebruik natuurlijk)
de minimale snelheid wat t mobile leverd op dsl is 12Mbit je pakket is 20 en tv is 10. blijft er over 2mbit voor internet.
heb je een pakket van 50 en je max snelheid is 100 dan blijft er dus 50 over voor internet.

Op glasvezel is de max snelheid 1000mbit maar de pakketen gaan tot 500mbit op wba en 750mbit op odf. tv heeft dan nooit invloed op je internet snelheid. er is altijd minimaal 250mbit voor tv.
Reputatie 7
Badge +15
@Hidden.nld het gaat om een Cobra V5 Set Top Box. 1 tv is er maar en niks anders dan tv kijken erop. Maar eigenlijk wou ik weten als de tv urenlang per dag aanstaat krijg ik geen meldingen ofzo van waarom word er zoveel internet gebruikt?
Reputatie 7
Badge +4
Nee, Alleen 4g voor thuis heeft een limiet van 100gig + 5gig per dag.
bij dsl en glas heb je dat niet.

Momenteel word er wel opgetreden door eurojust tegen verschillende iptv platvormen.
Reputatie 7
Badge +15
Oke dat snap ik 4g en internet thuis maar 4g voor thuis 100 GB? Dat hoor ik voor het eerst, maar dat is voor mij niet van toepassing.

Bedankt @Hidden.nld 😊

Reageer