Beantwoord

T-mobile NL klanten nu achter de Duitse Berlijnse muur?

  • 27 October 2019
  • 2 reacties
  • 364 Bekeken

Zorgelijk… dit soort ontwikkelingen. Bij management denken ze: “We zeggen AMS-IX, NL-IX en dat soort Peering points op. Als men DT goed wil kunnen bereiken, dan moet men er maar voor betalen...”

 

Waar is het originele Internet gedachtegoed gebleven bij het Management van T-Mobile?

Iets gratis kunnen/mogen weggeven.

Service gratis mogen weggeven.

Weg!

 

Dat T-mobile thuis klant niet meer thuis werken met zijn VPN. Jammer dan! Dan had bedrijf X ook maar een T-Mobile lijntje moeten kopen!

Dat T-Mobile thuis klant niet meer kan gamen… ach die game bedrijven verdienen toch ook best veel geld? Kunnen ook best een DT lijntje kopen!

Dat T-Mobile thuis klant geen video streaming diensten meer kan gebruiken.. ach

 

Iets wat ooit afgebrokkeld was in Berlijn, maar kennelijk nu weer teruggeplaatst.

Alles moet via DTAG naar de rest van het Internet.

 

Waar zien we dat fenomeen nog meer? Ergens in China, met hoge latency (en oh ja censuur) tot gevolg...

 

The Great Deutche Telecom Firewall!

(||AS3320||)

 

icon

Beste antwoord door Folkert 27 October 2019, 17:11

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Beste @rgroesb 

Je punt is duidelijk. Er is echter al een topic over dit onderwerp, graag daar bij aansluiten. Alvast dank!

Groet, Folkert

Reputatie 7

Het betreffende topic is hier te vinden, dit topic gesloten.