Beantwoord

T-Mobile Thuis abonnement opzeggen

  • 31 January 2019
  • 4 reacties
  • 391 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik wil mijn abonnement opzeggen
icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 14 February 2019, 13:20

Bekijk origineel

4 reacties

Goedemiddag,

Ik ben al ruime tijd klant via jullie. Echter ben ik in December verhuist naar een ander adres en lijkt het erop dat daardoor mijn contract opnieuw is ingegaan en ik weer een jaar aan jullie vast zit.
Kan ik tussentijds mijn abonnement opzeggen? Ik kan namelijk elders meer krijgen voor minder geld per maand.
Ik hoor het graag.
Reputatie 7
Hi @Camiltje, dat klopt helemaal! Met een verhuizing ga je opnieuw een contract voor een jaar aan máár je ontvangt dan ook opnieuw de korting die je als "nieuwe" klant ook krijgt. Tussentijds opzeggen is mogelijk alleen brengen we dan een afkoopsom in rekening, dit zou ik je dus eigenlijk niet adviseren. Wanneer het zo ver is dat je kan verlengen doen we je overigens graag een nieuw aanbod, ik weet zeker dat wij één van de voordeligsten zijn, helemaal wanneer je meer abonnementen gaat combineren! 😉
Reputatie 7
Badge +14
Dan moet je even de klantenservice bellen: https://thuisservice.t-mobile.nl/nu-regelen/opzeggen/
Reputatie 7
Badge +5
Hoi Seyhan58, sorry voor mijn late reactie. Jouw topic is er vanwege een fout in het systeem tussendoor geglipt, vandaar dat je eerder niets van mij hebt vernomen. Gelukkig zie ik dat je ondertussen contact hebt gehad met de klantenservice. Mij rest dan ook niets anders dan jou een fijne dag te wensen! 😄

Reageer