Beantwoord

T-mobile thuis download snelheid heel laag

  • 16 June 2020
  • 9 reacties
  • 364 Bekeken

Hoi allemaal,

Ik heb nu al een paar uur last van dat de download snelheid heel laag is hier. Dit gaat om bedraad en draadloos internet. De downloadsnelheid is ongeveer 3 mbit per seconde op speedtest.net, de upload is wel gewoon op een normaal niveau.

Er is geen storing gemeld en het modem herstarten heeft het probleem ook niet opgelost. In het modem lijkt de Downstream lijnsnelheid wel gewoon normaal te zijn. Zijn er nog andere mogelijkheden om dit probleem te verhelpen?


Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door TdS1995 17 June 2020, 00:40

Bekijk origineel

9 reacties

Hier, postcode XXXX, hetzelfde probleem. Intrainsnelheid modem op orde, download op 2Mbit, upload op 30Mbit. Reboot lost niets op, dns servers wijzigen ook niet.

 

Moderator edit: geen persoonsgegevens in publieke topics plaatsen, alsjeblieft! 

Precies hetzelfde verhaal als bovenstaande. Postcode XXXX.

 

Moderator edit: geen persoonsgegevens in publieke topics plaatsen, alsjeblieft! 

Het probleem lijkt hier ondertussen opgelost.

Het lijkt er op gezien de andere reacties dat het een probleempje binnenstad Delft was!

Reputatie 7
Badge +4

I think there may have been a glitch in the matrix! ;-) 


@TdS1995 Heel fijn dat je aangeeft dat je geen problemen meer hebt m.b.t. de downloadsnelheid. @delelie @pascalblom Ondervinden jullie nog problemen? We horen het graag van jullie. Voor nu wens ik jullie in ieder geval een fijne dag! 

Reputatie 7
Badge +16

Hi all, het lijkt erop dat er een minuscuul issue in Delft was dat veroorzaakt werd door een probleem met de stroomtoevoer waardoor de verbinding tijdelijk trager werd. De impact was zo gering dat we hier niets over gemeld gekregen hebben. 

De oplossing lijkt een reset van het modem en de eventuele Media Converter (alleen bij Glasvezel). Laat me weten of ik nog iets anders kan doen, de Community zit altijd klaar voor jullie! 😄👍

Bij mij is het ook opgelost!

Reputatie 7
Badge +16

Superfijn dat het opgelost is! 😁 @pascalblom en @TdS1995: hebben jullie zelf een handeling uitgevoerd om dit op te lossen, of werkte alles ineens weer op volle snelheid? 

Alles werkte ineens weer, reboot had ik al eerder gedaan maar toen zonder effect. 

Reputatie 7
Badge +16

Ah duidelijk, thanks voor het delen! Als ik iets anders voor je kan betekenen, laat het vooral weten. De Community is er altijd voor jullie! 😁

Reageer