T-mobile Thuis geen verbinding na aansluiting

  • 27 May 2019
  • 3 reacties
  • 304 Bekeken

Vorige week maandag, 20-5-2019, was het zover..we konden installeren. Resultaat: niets. Geen internet, geen tv. Contact gehad met de klantenservice en donderdag kwam er dan een monteur langs. Natuurlijk lag het probleem niet bij T-Mobile maar het lag bij KPN, er kwam geen signaal binnen. Waarschijnlijk iets in de KPN kast vergeten om te zetten aldus de monteur. Vrijdagavond kwam de monteur van KPN. Alles was goed, ook in de kast. Zaakje doormeten en ja hoor 111mbit om 33. U heeft prima ontvangst. Het ligt toch echt aan t-mobile. Dus maar weer de klantenservice bellen, na ongeveer een half uur de conclusie: KPN ziet het toch echt verkeerd. Dit gaat de technische dienst oppakken. Maar ja...het weekend werkt er niemand bij de technische dienst, dan kijken ze naar de televisie. T-mobile, ik had ook graag tv gekeken. Maar goed, maandag zal het wel opgelost worden door de technische dienst. Niet dus, helemaal niets....net als jullie diensten. Goeie kennismaking met het o zo fijne pakket wat jullie aanbieden. T-mobile los jullie shit op of kom de hele [scheldwoord verwijderd] maar weer ophalen want ik heb er inmiddels schoon genoeg van. En kom niet met een lullig excuus, daar heb ik inmiddels een kast mee volhangen. In plaats van berichten te sturen over de rekeningen stuur je beter een bericht dat deze de komende 2 jaar vervallen.
Een fijne avond.

3 reacties

Reputatie 2
Helaas is dit een bekend verhaal bij KPN ze verliezen veel klanten omdat ze duurder worden enzo na overname van Telfort na KPN ze proberen alles om je te behouden als klant en meestal gaat het goed en als ze willen moeilijk doen duurt het even...
Ik noem het maar macht positie.
@Rai76 , is het nu zo nodig om grof te worden en met woorden te smijten die anderen kunnen kwetsen.🙄
Reputatie 7
Hi @Rai76, ik snap je frustratie en je hebt hier zeker de ruimte om deze te uiten maar ik wil je wel vragen om op je taalgebruik te letten, we houden het hier graag netjes! ;)

Wat je aansluiting betreft, we hebben gisteren inderdaad bericht van KPN ontvangen dat zij wel een signaal naar jouw adres zien. Dit is in ieder geval een goed teken, dat betekent dat er een signaal binnen komt! De vraag is dan waar het nu nog mis gaat. Als ik je binnenkomende verbinding bekijk dan krijg ik de melding dat er geen stroom op de modem zou staan, is dit inderdaad het geval (zie je het power lampje branden)? Ik hoor het graag van je, dan ga ik direct voor je aan de slag!

Reageer