T-Mobile Thuis internet is langzamer dan Ziggo

  • 16 April 2017
  • 3 reacties
  • 1080 Bekeken

Beste lezer,

Een tijdje terug heb ik een huis-aan-huis verkoper binnen gelaten, iets wat ik normaal niet vaak doe. Ik heb de man zijn woord laten doen en veel kritische vragen gesteld over het t-mobile thuis pakket dat hij aanbood. Het was goedkoper, een paar euro dus daar deed ik het niet voor, maar doordat ik het internet via de telefoonkabel zou krijgen zou zelfs het goedkoopste pakket al vele malen sneller zijn dan het pakket dat ik eerst had. Ik heb het pakket aangesloten en mijn internet is nu zelfs langzamer.............

Tot heden heb ik nog geen monteur over de vloer gehad, omdat naar mijn idee het internet gewoon werkt en dit meer aan de kwaliteit ligt. De monteur komt volgens mij alleen als je het niet aangesloten krijgt. Ik ben daarom benieuwd hoe T-Mobile zich verantwoord tegenover de praatjes die de verkoper had. Ik heb zelfs helemaal aan het begin nog een check-gesprek gehad met een t-mobile medewerker, maar dit zou absoluut sneller moeten zijn. Ik zie graag hulp of advies tegemoet, zodat de belofte van het T-Mobile pakket nog kan worden waargemaakt.

3 reacties

Reputatie 5
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Zou je eens naar deze website gaan, je postcode+huisnummer invoeren en vervolgens de resultaten kopiëren-plakken?

Wat ook helpt, zijn foto's hoe je de boel hebt aangesloten. Aangezien je het zelf hebt gedaan, kan er een kans zijn dat iets niet goed is gegaan.

Groet,
Wat
Koper
Beschikbaar
Small green check
Distributiepunt(en)
SDF, MDF
Wat
FttH
Beschikbaar
Small red cross
Distributiepunt(en)
Technologie
Internet Snelheid
Koper/DSL
111 Mbit/s
Bonded Koper/DSL
-
Technologie
Internet Snelheid
Fiber
-

Bedoel je dit? Ik woon op een nummer met toevoeging, werd raar aangegeven met ''0001, 0002 etc'' dus hoop dat dit klopt.
Reputatie 5
Ja, dat bedoel ik. Het staat een beetje raar.
Wat staat er achter 'Koper/DSL'?

Zoals dit:



Mijn lijn kan maximaal 51 Mbit/s.

Je kunt foto's toevoegen door op 'Afbeeldingen' te drukken en vervolgens op 'Bladeren'.

Reageer