Beantwoord

T-Mobile Thuis Internet van 50 naar 100mbit

  • 16 January 2019
  • 6 reacties
  • 389 Bekeken

Vandaag heb ik gebruik gemaakt van klantenvoordeel T-Mobile Thuis > Internet heb ik van 50 naar 100mbit gezet ook een e-mail ontvangen dat is gelukt.

Helaas zie ik geen verandering in Praktijk! graag activeren of omzetten
icon

Beste antwoord door Brian 16 February 2019, 10:48

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Hi @MrOsman, we hebben samen met de netbeheerder je binnenkomende verbinding van 8 tm 13 februari bekeken. We meten nu een stabiele lijn op 100 Mbps. Heb je sinds afgelopen woensdag nog problemen ervaren? Je zou nu de 100 Mbps snelheid (bekabeld) moeten kunnen halen!
Ik had volgens mij ticket staan bij de technische afdeling hoe staat het daarmee niemand die met mij contact heeft opgenomen
Reputatie 7
Badge +5
Hoi MrOsman, sorry voor mijn late reactie. Jouw bericht is er doorheen geglipt, vandaar dat ik deze heb gemist. Is het ondertussen opgelost? Ik ga er vanuit dat je ondertussen van de 100Mbps aan het genieten bent! 😁

Hoe zit het bij jou ceegal? Als jij nog steeds de 200Mbps bekabeld niet haalt, kijk dan eens naar de tip van fluxsystem. Een reset van het modem kan ook helpen, dat doe je zo. Natuurlijk hoop ik dat ook jij ondertussen van de dubbele snelheid aan het genieten bent!
Ik ben van 100 naar 200 gegaan en ook hier zijn de wijzigingen niet te merken.
Beste MrOsman

Graag help ik je verder.

Heb je al is geprobeerd om het modem opnieuw contact te laten maken met de servers van T-Mobile Thuis.
Vaak is dat wel altijd handig, want soms wordt er niks gepusht.
Ook kan het aan je lijn liggen, maar dat is meer technisch.

Laat even weten wat er gebeurt na een reboot.

Hard reset gedaan ook met medewerker T-Mobile blijkbaar moet er door technisch dienst naar gekegen worden
Reputatie 5
Beste MrOsman

Graag help ik je verder.

Heb je al is geprobeerd om het modem opnieuw contact te laten maken met de servers van T-Mobile Thuis.
Vaak is dat wel altijd handig, want soms wordt er niks gepusht.
Ook kan het aan je lijn liggen, maar dat is meer technisch.

Laat even weten wat er gebeurt na een reboot.

Reageer