Beantwoord

T-Mobile Thuis opzeggen

  • 9 August 2019
  • 7 reacties
  • 2104 Bekeken

Waar kan ik op dit moment per direct mijn t-mobile thuis abonnement opzeggen? Telefonisch is niet haalbaar
icon

Beste antwoord door MelisaTMT 15 August 2019, 14:25

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
@0614358341 Welkom op het forum.

Allereerst niet slim om je mobiele nummer als gebruikersnaam te nemen op een openbaar forum.

Ik weet niet of je al aan einde contract zit, maar als je wilt opzeggen, heb je altijd een maand opzegtermijn. Zit je nog niet aan het einde van je contract, krijg je nog een rekening van de resterende maanden.

Er is een centraal topic voor wijzigingen en opzeggingen. Als je daar een bericht plaatst dan wordt je denk ik sneller geholpen dan dat je een los topic hebt.

Dit is een klant helpt klant forum, met ondersteuning vanuit T-Mobile. Een reactie van webcare duurt doorgaans 24/48 uur.
Dat is een oude ongebruikte nummer. Ik heb op dit andere. Thanks voor de tip ik zit nu al bijna twee uur aan de lijn met t-mobile en wordt al beetje geirtteerd. Ik ben al bijna twee maanden bezig met opzeggen. Dat is toch niet normaal? Lijn is altijd bezet!

Reputatie 6
@0614358341 Dat het lang kan dure dat wist ik, maar dit is wel extreem. Ik zou willen dat ik je verder kon helpen, maar ben een mede klant.
Begrijpelijk. Bedankt voor tips en antwoord op mijn topic. Ik ga morgen 9 uur weer proberen. Hopelijk lukt t eindelijk.
Reputatie 6
Klantenservice is al om 7 uur open. Dus mocht je een vroege vogel zijn?
Reputatie 4
Hi @nicoles1, wat gek dat je er niet doorheen komt! Ik zie gelukkig wel dat je al twee gesprekken hebt gehad met onze klantenservice. Fijn! Je geeft aan dat je je T-Mobile Thuis abonnement wilt opzeggen omdat je gaat verhuizen, toch? In dat geval kun je ons een verhuisbewijs toesturen, dan kunnen we dat voor je in orde maken. 😄 De volgende documenten worden gezien als geldig verhuisbewijs:

  • Kopie huur/koopcontract: bedragen die op het huur/koopcontract staan, mag de klant zwart maken
  • Uit/inschrijving gemeente
  • Uittreksel Gemeentelijke Basis Administratie (GBA)
We rekenen één maand opzegtermijn vanaf het moment dat we jouw verhuisbewijs hebben ontvangen. We horen vast snel van je!

Reageer