Beantwoord

t mobile thuis per 1 november 1jaar contract

• 14 november 2019
  • 2 reacties
  • 232 Bekeken

Image

Goeden dag. Mijn T mobile thuis zou op 1 november opnieuw geactiveerd worden hier heb ik ook voor gebeld. Nu staat het abonnement nog steeds op mei en is er ook niks terug geboekt?

Dit zou in orde gemaakt worden daar mijn contract bij Ziggo pas 30 oktober stopte

Heb netjes gebeld om contact opnieuw af te sluiten maar is niet gebeurd 

PXG80589 klant nummer

icon

Beste antwoord door Brian 21 november 2019, 13:17

Hi @kiankenji2, ik heb inmiddels contact gehad met mijn collega's en ik begreep dat ze al telefonisch contact met je op hebben genomen. Zodra je kan verlengen gaat mijn collega je weer bellen en gaan we het helemaal voor je in orde maken! :slight_smile:  Als je in de tussentijd nog vragen hebt laat het dan zeker weten, ik zit voor je klaar.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hi @kiankenji2, ik kijk graag wat ik voor je kan betekenen! Ik zie dat je al met een aantal collega's contact hebt gehad en ik bent met deze collega's in gesprek, ik kom er deze week bij je op terug! 

Reputatie 7
Badge +7

Hi @kiankenji2, ik heb inmiddels contact gehad met mijn collega's en ik begreep dat ze al telefonisch contact met je op hebben genomen. Zodra je kan verlengen gaat mijn collega je weer bellen en gaan we het helemaal voor je in orde maken! :slight_smile:  Als je in de tussentijd nog vragen hebt laat het dan zeker weten, ik zit voor je klaar.

Reageer