Beantwoord

t mobile thuis per 1 november 1jaar contract

  • 14 November 2019
  • 7 reacties
  • 378 Bekeken

 

 

Image

Goeden dag. Mijn T mobile thuis zou op 1 november opnieuw geactiveerd worden hier heb ik ook voor gebeld. Nu staat het abonnement nog steeds op mei en is er ook niks terug geboekt?

Dit zou in orde gemaakt worden daar mijn contract bij Ziggo pas 30 oktober stopte

Heb netjes gebeld om contact opnieuw af te sluiten maar is niet gebeurd 

XXXX klant nummer

Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.

icon

Beste antwoord door Brian 21 November 2019, 13:17

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7

Hi @kiankenji2, ik kijk graag wat ik voor je kan betekenen! Ik zie dat je al met een aantal collega's contact hebt gehad en ik bent met deze collega's in gesprek, ik kom er deze week bij je op terug! 

Reputatie 7

Hi @kiankenji2, ik heb inmiddels contact gehad met mijn collega's en ik begreep dat ze al telefonisch contact met je op hebben genomen. Zodra je kan verlengen gaat mijn collega je weer bellen en gaan we het helemaal voor je in orde maken! :slight_smile:  Als je in de tussentijd nog vragen hebt laat het dan zeker weten, ik zit voor je klaar.

Goedendag, 

Afgelopen januari afgesproken met Kelly vd klantenservice dat het contract verlengd zou worden zodra dat gebeurt was zou het geld eindelijk terug gestort worden we zijn echter al bijna een jaar verder en heb het nog steeds niet ontvangen.  Ben er nu wel klaar mee.  Zorg dat jullie je afspraken na komen en geef me mijn geld terug.  

Reputatie 7

Hi @kiankenji2 Goed dat je weer contact opneemt! Ik zie inderdaad de afspraken met mijn collega staan maar zo te zien zijn de verlenging en de vergoeding nooit daadwerkelijk verwerkt in januari. Maar geen zorgen dat gaan we dan alsnog doen! Ik kan niet verlengen met terugwerkende kracht dus als ik hem nu invoer dan zal het vanaf een jaar zijn vanaf de huidige datum, is dat inderdad de bedoeling? Laat nog even weten of je nog wat wil wijzigen aan het abonnement, dan voer ik het voor je door en zorg ik dat de eerder afgesproken vergoeding alsnog verwerkt wordt.

Goedenavond,

Doordat jullie voor de zoveelste keer een fout maken is het dus nog niet geregeld 😌. Ik ben inmiddels weg bij jullie, zoals je zult begrijpen heb ik nog steeds mijn geld niet terug terwijl ik door jullie fout 2 abonnementen tegelijk had. Vervolgens door jullie fout wordt er niet terug geboekt terwijl management toestemming had gegeven. Dan wordt het nog spannender gemaakt en moet ik nog een jaar klant blijven oké dat doen we. Vervolgens is dat niet gebeurt en kan het pas vanaf januari pff oké toe maar weer doen we. Dan krijg ik dus nu te zien hierboven dat het in januari weer niet gebeurd is.

 

Ik heb 't mobile thuis opgezegd, telefonisch contact gehad waarbij weer beloofd is dat het in orde gemaakt zou worden. Ik zou onder die voorwaarden de spullen terug sturen. Dit ook gedaan en wat zie ik tot mijn verbazing. Er staat €165 ofzo open, hoe dan?

En je raadt het al mijn geld heb ik nog steeds niet ontvangen.

 

Wat je moet doen doe je, ik heb héél véél geduld gehad het is nu klaar. Dit wordt nu opgelost! 

Goedenavond,

Doordat jullie voor de zoveelste keer een fout maken is het dus nog niet geregeld 😌. Ik ben inmiddels weg bij jullie, zoals je zult begrijpen heb ik nog steeds mijn geld niet terug terwijl ik door jullie fout 2 abonnementen tegelijk had. Vervolgens door jullie fout wordt er niet terug geboekt terwijl management toestemming had gegeven. Dan wordt het nog spannender gemaakt en moet ik nog een jaar klant blijven oké dat doen we. Vervolgens is dat niet gebeurt en kan het pas vanaf januari pff oké toe maar weer doen we. Dan krijg ik dus nu te zien hierboven dat het in januari weer niet gebeurd is.

 

Ik heb 't mobile thuis opgezegd, telefonisch contact gehad waarbij weer beloofd is dat het in orde gemaakt zou worden. Ik zou onder die voorwaarden de spullen terug sturen. Dit ook gedaan en wat zie ik tot mijn verbazing. Er staat €165 ofzo open, hoe dan?

En je raadt het al mijn geld heb ik nog steeds niet ontvangen.

 

Wat je moet doen doe je, ik heb héél véél geduld gehad het is nu klaar. Dit wordt nu opgelost! 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @kiankenji2, klasse dat je jouw verhaal op de Community plaatst, zo kunnen we er meteen werk van maken! 

Ik heb jouw abonnement erbij gepakt en zie dat je gedurende een tamelijk lange periode gebruik gemaakt hebt van deze aansluiting - wegens privacyredenen mag ik niet ingaan op de exacte tijdspanne en andere persoonlijke details. Ik zie dat het laatste contactmoment dateert van meer dan een jaar geleden, is dit het moment dat je opgezegd hebt? Ik zie wel dat er nog een ander abonnement actief geweest is dat aan jou gelinkt wordt, maar die is al meer dan vier jaar geleden beëindigd. 

Sorry dat ik niet meteen alle ins en outs begrijp, ik wil mijn uiterste best voor je doen, maar kan de situatie op deze manier lastig inschatten. Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan proberen we het samen tot de bodem uit te zoeken op te lossen! 

Reageer