T-Mobile Thuis slome tot geen internet!

  • 3 August 2019
  • 2 reacties
  • 315 Bekeken

Mijn internet gaat heel erg traag. Ik kan letterlijk niks met mijn wifi doen. Zo maak ik mijn data bij andere provider op, terwijl dit niet de bedoeling is!

Enkele tijd terug al een maand geen internet gehad. Dit was verholpen door een nieuwe modem van T-Mobile. Maar ben bang dat het gedoe weer begint 😔. Toen al bijna overwogen om over te stappen, maar toch een kans gegeven.

Het resetten en wisselen van routerkanalen helpt niet.

2 reacties

Dit duurt nu al ongeveer een week.
Snelheid van 1mbps kom op man foei...
Reputatie 7
Hey @Kadir21,

Ik ga maar al te graag voor je aan de slag. Allereerst ben ik erg benieuwd welke snelheid je haalt met bekabeld internet. Is de snelheid hier ook te traag? Zou je mij dan een screenshot van de uitslag van de speedtest willen sturen, met hierbij de taakbalk zichtbaar? Mocht het enkel met de Wifi te maken hebben, dan heb ik misschien al de gouden tip voor je. Op die pagina staan een tal van tips waarmee je je Wifi kunt opkrikken. Ik hoor graag of het heeft geholpen!

Reageer