Beantwoord

T-Mobile Thuis status aansluiting

  • 15 November 2018
  • 7 reacties
  • 324 Bekeken

Hoelang duurt het na de dag dat je t-mobile thuis het hoort te doen, voor het ook daadwerkelijk werkt? Is wel fijn om te weten namelijk...
icon

Beste antwoord door Brian 15 November 2018, 14:37

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Welkom bij T-Mobile Thuis en op het forum Bastimmer26.

Wat werkt precies niet? Welke diensten werken niet? Welke meldingen krijg je? Welke acties heb je al zelf uitgevoerd (of een monteur)? Bijvoorbeeld een reset?

T-Mobile Thuis hoort op de afgesproken dag te werken. Hierbij geldt altijd de daadwerkelijke installatiedatum. Niet de voorkeursdatum die bij het afsluiten door de gebruiker opgegeven is. De lijn moet immers wel beschikbaar gemaakt zijn door de netbeheerder. Anders kunnen diensten niet werken. Soms zit hier een vertraging in, maar hiervan behoor je een melding te krijgen.

Ik hoop dat eea snel voor je is opgelost.
Welkom bij T-Mobile Thuis en op het forum Bastimmer26.

Wat werkt precies niet? Welke diensten werken niet? Welke meldingen krijg je? Welke acties heb je al zelf uitgevoerd (of een monteur)? Bijvoorbeeld een reset?

T-Mobile Thuis hoort op de afgesproken dag te werken. Hierbij geldt altijd de daadwerkelijke installatiedatum. Niet de voorkeursdatum die bij het afsluiten door de gebruiker opgegeven is. De lijn moet immers wel beschikbaar gemaakt zijn door de netbeheerder. Anders kunnen diensten niet werken. Soms zit hier een vertraging in, maar hiervan behoor je een melding te krijgen.

Ik hoop dat eea snel voor je is opgelost.



Beste TAVL,

Niets doet het. De wifi wordt gevonden alleen heeft deze geen verbinding. Ook de tv werkt hierdoor niet. De installatiedatum was 14-11-2018 en dat was gister. Toen belde ik en zeiden ze dat de lijn niet was gelegd en dat het dus nog even kon duren. Ik vroeg me af of iemand weet hoelang ik nu moet wachten op mijn internet omdat dit heel erg vervelend is.

Welkom bij T-Mobile Thuis en op het forum Bastimmer26.

Wat werkt precies niet? Welke diensten werken niet? Welke meldingen krijg je? Welke acties heb je al zelf uitgevoerd (of een monteur)? Bijvoorbeeld een reset?

T-Mobile Thuis hoort op de afgesproken dag te werken. Hierbij geldt altijd de daadwerkelijke installatiedatum. Niet de voorkeursdatum die bij het afsluiten door de gebruiker opgegeven is. De lijn moet immers wel beschikbaar gemaakt zijn door de netbeheerder. Anders kunnen diensten niet werken. Soms zit hier een vertraging in, maar hiervan behoor je een melding te krijgen.

Ik hoop dat eea snel voor je is opgelost.

Beste TAVL,

Niets doet het. De wifi wordt gevonden alleen heeft deze geen verbinding. Ook de tv werkt hierdoor niet. De installatiedatum was 14-11-2018 en dat was gister. Toen belde ik en zeiden ze dat de lijn niet was gelegd en dat het dus nog even kon duren. Ik vroeg me af of iemand weet hoelang ik nu moet wachten op mijn internet omdat dit heel erg vervelend is. Of de lijn is niet beschikbaar zoiets was het
Reputatie 7
Badge +4
Dat is erg vervelend. Hopelijk kan de webcare je hier verder helpen aangezien zij dit soort gegevens in kunnen zien. :)

Had je graag verder geholpen.
Reputatie 7
Hi Bastimmer20, ik heb het meteen voor je uitgezocht en er is wat vertraging opgetreden aan de kant van de netbeheerder. We doen er alles aan om je zo snel mogelijk online te krijgen! Ik zie dat mijn collega je inmiddels al een code voor 7 dagen Unlimited internet voor je mobiel heeft gestuurd om de periode te overbruggen. Excuses voor de vertraging!
Hi Bastimmer20, ik heb het meteen voor je uitgezocht en er is wat vertraging opgetreden aan de kant van de netbeheerder. We doen er alles aan om je zo snel mogelijk online te krijgen! Ik zie dat mijn collega je inmiddels al een code voor 7 dagen Unlimited internet voor je mobiel heeft gestuurd om de periode te overbruggen. Excuses voor de vertraging!


Beste Brian,

Heb je voor mij een inducatie hoelang het gaat duren? Want dat is meer mijn vraag. Ik weet dat ik internet van jullie heb gekregen gister en daar ben ik heel blij om. Ik zou alleen graag willen weten wanneer ik mijn tv kan gebruiken en van de WIFI gebruik kan maken.
Reputatie 7
Hi Bas, op dit moment heb ik geen exacte indicatie, de netbeheerder is er mee bezig as we speak dus ik verwacht dat je snel weer online bent!

Reageer