Beantwoord

T-Mobile Thuis tarieven

  • 4 November 2018
  • 3 reacties
  • 270 Bekeken

Beste,

ik heb ivm klantvoordeel de mogelijkheid gekregen een upgrade te krijgen op mijn internetsnelheid. Dit zou niks extra kosten. Ik zie nu dat mijn maandtarief van 23,50 naar 27 euro is gegaan? Dit klopt dus niet
icon

Beste antwoord door Brian 8 November 2018, 12:14

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
bij glasvezel kan je vanaf 50mbit upgraden. had je 20mbit dan moet je eerst overstappen naar 50 om de gratis upgrade naar 100 te kunnen krijgen.
20mbit is niet meet beschikbaar en kan je na een upgrade niet meer terug
Dank voor je reactie maar dat bedoel ik niet. De upgrade betrof van 20 mb naar 50 mb (geen glasvezel) dit zou kosteloos moeten zijn. Echter is het maandbedrag toch wel omhoog gegaan
Reputatie 7
Hi alielmouamin, ik geef je graag meer duidelijkheid! Jij maakte nog gebruik van een ouder DSL abonnement voor een scherpe prijs die je begin 2017 af hebt gesloten voor een bedrag van € 23,50 per maand. Deze oudere abonnementen kunnen echter geen gebruik maken van Klantvoordeel. Maar omdat we dit graag aan willen bieden aan al onze klanten bieden we de mogelijk om je oude abonnement om te zetten naar een nieuwe vorm zodat je gewoon gebruik kan maken van Klantvoordeel! De abonnementskosten voor DSL zijn sinds het afsluiten van jouw abonnement 1,5 jaar geleden gestegen en hierdoor ben je naar het nieuwe tarief gegaan, in dit geval € 27,- per maand voor 50 Mbit. Bij het activeren van Klantvoordeel wordt dit ook vermeld en hier geef je toestemming voor via de drie vinkjes die je aan moet kruisen. Maar wees gerust, je ontvangt op de beide mobiele abonnementen nu € 20,- korting per maand én je maakt nu gebruik van een hogere snelheid dus je bent per maand veel voordeliger uit!

P.S. Ik zie dat je snelheid op 4-11 verhoogd is naar 100 Mbit, was dit de bedoeling of wil je gebruik maken van 50 Mbit? Als dit laatste het geval is dan pas ik de snelheid graag voor je aan naar 50 Mbit!

Reageer