Beantwoord

T-mobile thuis traag als dikke stroop

  • 25 June 2020
  • 2 reacties
  • 224 Bekeken

Sinds gisterochtend (woensdag 24 juni) heb ik thuis met een Draytek Vigor 2132 modem totaal geen snelheid meer met downloaden en surfen. Waar eerst honderden mbps download normaal was is het nu (als ik geluk heb) drie mpbs. De upload is niets mee aan de hand. Heb uiteraard de modem al gereset en alle overbodige ballast er tijdelijk uitgehaald maar er verandert niets. 

Ook een systeem direct aangesloten op de Draytek geeft deze resultaten

Heb dit uiteraard ook al aangekaart bij de helpdesk maar die kunnen pas na zes werkdagen reageren. Gezien het feit dat mijn partner en ik allebei thuiswerken en afhankelijk zijn van de internetverbinding duurt ons dit uiteraard te lang.

icon

Beste antwoord door Marcel MCi 25 June 2020, 20:07

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hallo SolarAngel,

Dat is vervelend. Als je de modem al een fabrieksreset hebt gegeven en het probleem blijft, dan kan je verder zelf weinig doen. Het heeft of met het binnenkomende signaal te maken, of het modem is niet in orde. Er zal eerst een monteur aangestuurd worden om uit te sluiten of het binnen zit, zo niet, dan wordt er door de technische dienst verder onderzoek gedaan en eventueel de netbeheerder ingeschakeld. (Kpn netwerk). Het is even wachten op een moderator, wellicht kunnen zij e.e.a. bespoedigen 

Mvg. Marcel

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @SolarAngel, mijn collega's hebben inmiddels onze partner Guidion voor je ingeschakeld zodat het door een monteur onderzocht en opgelost wordt. Ik zie dat je al een afspraak hebt kunnen maken voor 4 juli, top! Sorry dat de agenda's overlopen, dat komt doordat monteurs sinds kort weer voor alle issues op pad mogen. 

Omdat je een T-Mobile mobiel abonnement hebt, wil ik je graag een noodoplossing bieden: ik stuur je per PM een vouchercode. Dan kun je de komende week via hotspot verbinden met je telefoon. Zo zijn je laptop en/of PC toch online - andere mobiele telefoons kunnen ook van jouw hotspot gebruik maken natuurlijk. 

@Marcel MCi Thanks voor je vlotte reactie en hulp Marcel! 😁👍

Geniet van jullie weekend! 🌞

Reageer