Beantwoord

T-mobile thuis via het Cif/ Cogas glasvezelnetwerk?

  • 16 December 2018
  • 4 reacties
  • 579 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
Hallo...
Bij ons hebben wij het glasvezelnetwerk van Cif/ Cogas.
Nu mijn vraag...kan t- mobile ook op dit netwerk?
Ik wil graag t-mobile thuis afnemen, maar via het adsl netwerk halen we hier maar maximaal 10mb download🙁
Ik heb nu glasvezel van Caiway.
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 16 December 2018, 14:35

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hallo asl,

T Mobile bied de diensten alleen aan via reggefiber en WBA (welke ook op reggefiber aanbied en een aantal andere plekken waatvan een klein deel cif)
als het dus niet naar voren komt in de postcode check is het helaas niet mogelijk.
Waarom niet dan?....Naast Caiway, zitten ook Solcon, Fiber en Cbizz hier op de glasvezel.
Ik heb deze vraag ook een keer bij KPN gesteld, maar daar geven ze ook geen reden, alleen dat “het niet mogelijk is”😕
ADSL wordt alleen interessant als het minimaal 50mb download wordt.
Reputatie 7
Badge +4
ze hebben met wba landelijke dekking op dsl. dus je kan T Mobile krijgen. er is momenteel geen plannen om meer netwerken aan te sluiten. of odf netwerk uit te breiden. wat natuurlijk jammer is.
Reputatie 6
Waarom niet dan?....Naast Caiway, zitten ook Solcon, Fiber en Cbizz hier op de glasvezel.
Ik heb deze vraag ook een keer bij KPN gesteld, maar daar geven ze ook geen reden, alleen dat “het niet mogelijk is”😕
ADSL wordt alleen interessant als het minimaal 50mb download wordt.

'Waarom' zal niet beantwoord worden, al helemaal niet op een publiek forum, ga er maar vanuit dat dit commercieel vertrouwelijk is. Maar je kan denken aan dat CIF met de door jouw genoemde providers meer verdient dan met T-Mobile.

Maar waarom wil je KPN of T-Mobile op je verbinding?

Reageer