Beantwoord

T-Mobile Thuis wifi

  • 14 January 2018
  • 6 reacties
  • 123 Bekeken

Ik ben bijna een jaar klant van mobile thuis internet .
de snelheid van Wi-Fi was 39 Mbps.
sinds oktober 2017 de snelheid van Wi-Fi gedaald naar 1 tot 2 Mbps.

op bekabelde verbinding heb ik al 39 Mbps. internet.
weet iemand iets over.

1.4 Mbps wifi
39 Mbps. kabel verbinding

ik heb meerdere malen de router gereset maar blijft de Wi-Fi verbinding op lage snelheid.
icon

Beste antwoord door Sterre 14 January 2018, 18:02

Bekijk origineel

6 reacties

Welke WLAN statistieken heb je? Die zijn te vinden op het admin panel van je router onder "Onderhoud". Tevens kan je daar een online reset uitvoeren, of instellingen van je wifi opnieuw instellen.
kunt u uitleggen hoe kan ik online reset uitvoeren?
Zit je nog wel op het 2,4GHZ netwerk aangesloten of misschien per ongeluk automatisch op 5GHZ gegaan?
Reputatie 7
Badge +4
Hallo zamaan91,

Voer een factory reset uit van het modem.
Je kan dit doen door de reset knop in te drukken op de achterkant van het modem net zolang tot dat alleen het power lampje brand.

Zou je kunnen laten weten of dit de oplossing is geweest ?
Zit je nog wel op het 2,4GHZ netwerk aangesloten of misschien per ongeluk automatisch op 5GHZ gegaan?

ik weet er niets van.
de instellingen van de router heb ik nooit iets mee gedaan dit zijn van T-Mobile.
Reputatie 7
Hi zamaan91!

Ik ga je direct verder helpen om je wifi te verbeteren! Op onze Community hebben we een handig topic met allerlei tips om jouw wifi-verbinding te verbeteren. Succes met de tips! Mocht je ergens vastlopen, hoor ik graag van je 🙂.

Reageer