Beantwoord

T-Mobile thuis Zyxel modem switch

  • 16 September 2019
  • 2 reacties
  • 837 Bekeken

Reputatie 2
Beste forumleden,

Vanaf vandaag kan ik mijn tmobile thuis abonnement installeren. Nu heb ik al het een en ander gelezen op het forum over switches in combinatie met de oude modems. Maar nog niet zoveel over het nieuwe modem.

Ik heb nu een kabel van modem naar mijn tv-meubel waarin de verschillende producten in staan die een bekabelde internetverbinding nodig hebben(waaronder tmobile tv). Ik wil dus de kabel vanuit het modem aansluiten op een switch om vanaf daar de verschillende apparaten te voorzien van internet. Maar moet er met dit nieuwe modem dan ook een speciale opstelling/switch komen? Ik wil graag de volgende switch hiervoor gebruiken: TP-Link TL-SG1005P. Is dit mogelijk of moet er nog steeds een opstelling komen met twee switches achter het modem?
icon

Beste antwoord door Brian 26 September 2019, 11:46

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Beste @Brian,

Na veel lopen prutten ben ik eruit gekomen. Met de TP link kwam ik er niet uit vervolgens ben ik twee netgear switches gaan halen om met de VLAN aan de gang te gaan, dit werkte simpelweg niet. Beeld deed het 5 sec stopte hij ermee of deed helemaal niks. Uiteindelijk de switch(netgear 8 poort managed) geprobeerd met IMGP snooping aan toen werkte het allemaal naar behoren.
Reputatie 7
Hi @Dylandr, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Is het inmiddels gelukt met het aansluiten? We adviseren een simpele unmanaged Gigabit switch met een goede doorlaatsnelheid. Ik heb van verschillende klanten wel gehoord dat de TP-Link TL-SG1005P problemen lijkt te geven. Werkt het bij jou wel goed? Zo ja dan hoor ik het graag! 🙂

Reageer