Beantwoord

Thuis Netwerk valt regelmatig weg. 7 oktober

  • 7 October 2020
  • 2 reacties
  • 135 Bekeken

Beste T-mobile,

 

Na  (tevergeefs) 1,5 uur in de wacht bij de klantenservice-telefoon, probeer ik het via deze weg:). 

 

Ik heb 1.5 jaar stabiel thuis internet (bekabeld en wifi) gehad. Sinds enkele dagen valt het complete internet een paar minuten weg (periodes verschillen ook in lengte).  Hebben jullie de afgelopen dagen last van een aantal storingen of ligt de oorzaak bij mij thuis?   Postcode 7576BZ.

 

Met vriendelijke groet,

 

Hans

icon

Beste antwoord door Sander 7 October 2020, 19:22

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 3

Hans bij mij hetzelfde alleen al maanden en monteur gehad maar er wordt niet verbeterd. Ze hebben zelfs WiFi versterker gestuurd en nieuwe modem maar niks helpt ze hebben zogezegd op afstand samen met kpn de kabel leverancier testen gedaan maar nog geen verbetering. Ik en het AMC ZIEKENHUIS beginnen ook een kort geding tegen T-Mobile omdat ik vanwege de ziekte camera bewaking heb  in huis zodat het AMC mij kan controleren. Maar zelfs dat ik wat ernstiger ziek ben interesseert hun T-Mobile absoluut niet en het plaatsen van nieuwe apparatuur moet ook nog eens betalen. Ik hoop dat jij meer geluk hebt en trap niet in hun onkunde en smoesjes.

 

Gr marcel 

Reputatie 7

Hoi @Han_1234 en @Biggyboy,

 

Op dit moment ervaren enkele klanten problemen met internet, hier houden we je op de hoogte: 7 oktober Thuis internet.

 

Ik sluit daarom dit topic om het centraal te houden in het algemene topic.