Beantwoord

tmobile instellingen voor zyxel 8324-b10a modem

  • 28 September 2020
  • 1 reactie
  • 392 Bekeken

Op dit moment ervaar ik grote problemen met de zyxel T50 modem. De facturing van de modem verloopt niet goed. Dit komt zeer waarschijnlijk door de software.

Dit resulteerd in een haalbare snelheid van 104 en een beschikbare snelheid van maar 40.

Nu heb ik mijn oude zyxel modem van de vorige provider aan de lijn gehangen met resultaat haalbaar 94 en beschikbaar 91

Ondertussen dat dit software probleem wordt opgelost wil ik mijn oude modem instellen op tmobile maar ik kan de dsl instellingen niet vinden. Wie weet de dsl installingen van tmobile voor op de zyxel vmg8324-b10a

 

Groet Adriaan

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 29 September 2020, 15:30

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Aardkpp, van harte welkom op de Community!

Mooi dat je jouw eigen Zyxel hebt aangesloten en dat dit gelukt is! Nu nog de instellingen:

Je eigen modem bij T-Mobile Thuis


Bij het gebruik van je eigen modem is het niet mogelijk gebruik te maken van vaste telefoon.


Je eigen modem voor VDSL is natuurlijk geweldig. Echter T-Mobile is hier een beetje terughoudend mee.

Bij vddl gebruiken we geen vci/vpi of inlog gegevens meer. inplaats daarvan is het voldoende om vlan tagging te gebruiken.
Voor Internet gebruik je VLAN 300
Voor TV gebruik je VLAN 640

Maak je gebruik van ADSL2+ dan heb je een VPI/VCI nodig. deze zijn 8/48 hier heb je geen PPPOE gegevens voor nodig.

Check ook dit topic voor uitleg rondom het aansluiten van een eigen modem/router wanneer je T-Mobile TV hebt: T-Mobile TV gebruiken met je eigen modem. Succes met installeren, als ik ergens bij kan helpen, let me know! 😄

Reageer