Beantwoord

tmobile thuis storing en klacht

  • 26 October 2020
  • 4 reacties
  • 251 Bekeken

Ma 26 okt. is 's nachts mijn verbinding weggevallen. 'S morgens een herstart, weer verbinding. Na ongeveer 10 min valt de verbinding weer weg. Aangezien mijn vrouw in deze corona crisis, thuiswerkt een probleem, aangezien haar werkzaamheden online (applicaties & online telefonie) verlopen. 'S morgens heeft zij na bijna een half uur in de wacht te hebben gestaan eindelijk iemand van de klantenservice gesproken. Heel vriendelijk en e.e.a. zou moeten worden "omgezet" ivm deze storing... om even uit de brand te zijn heeft ze op haar mobiele bundel tijdelijk onbeperkt internet gekregen om zo toch te kunnen werken. 'S middags is de storing nog niet opgelost, dus ik weer bellen en wederom een half uur in de wacht. Ook nu weer vriendelijk te woord gestaan. De storing is vanmiddag rond 11:30 al opgelost meneer... nou dacht 't niet, modem al tig keer herstart en nog steeds dezelfde problemen! Oh, ik zie het al, de storing is nog actief en mijn collega heeft 't doorgegeven aan de technische dienst, kan 5 dagen duren dat het opgelost wordt. WAT???? Ja meneer, het is druk. U zult begrijpen dat ik dit onacceptabel vind. Zeker nu bijna half Nederland thuis werkt, kinderen online onderwijs krijgen etc etc. De overige gezinsleden voorzien van een onbeperkte bundel behoort niet tot de mogelijkheden. Er mag er maar 1 per adres worden verstrekt. Met z'n vieren op hetzelfde 4g gaat niet werken. In mijn ogen is het heel simpel, het contract werkt 2 kanten op, ik dien maandelijks te betalen,  tmobile dient de dienst te verlenen. Storing, ok, heb je niet altijd in de hand, 5 dagen om dit op te lossen is belachelijk. Ik verwacht dat tmobile snel met een reactie komt om dit op een normale manier op te lossen. Nog niet te spreken over een compensatie.

icon

Beste antwoord door Brian 29 October 2020, 10:43

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Hi @Ray1973, we doen er alles aan om je zo snel mogelijk weer online te krijgen, in dit geval is er een aanpassing op het netwerk nodig waardoor het langer duurt, excuses hiervoor. Uiteraard vergoed ik graag de abonnementskosten voor je, stuur weer even een bericht wanneer je weer online bent, dan ga ik er direct mee aan de slag. We werken er met man en macht aan Ray! 

Beste Brian,

Dank voor je heldere uitleg. Ik heb gisteren telefonisch cotact gehad met een collega van je welke eveneens een heldere uitleg heeft gegeven, in tegenstelling tot de medewerker welke ik maandagmiddag heb gesproken. Ook heb ik een voucher gekregen voor (tijdelijk) onbeperkt 4g op mn telefoon zodat ik even uit de voeten kan. Ik hoop echter wel dat e.e.a. op korte termijn wordt opgelost. 2 kids met online onderwijs en allebei een ps4 zonder wifi...... kun je wel raden wat de sfeer is denk ik?

Dag Brian, sinds gistermiddag  (gelukkig!) weer online!

 

Ik hoor graag van je.

Reputatie 7
Badge +16

Fijn dat de verbinding weer werkt @Ray1973 en thanks dat je dit meldt! 

Ik zal de vergoeding in het systeem zetten zodat dit op een volgende factuur (december of januari) in mindering wordt gebracht op jouw maandbedrag. Het betreft de periode 26 oktober tot en met 2 november. Het te vergoeden bedrag bedraagt € 7,81. Ik zal je zo direct een bevestiging toesturen per e-mail zodat het ook zwart op wit staat. 

Indien ik nog iets voor je kan doen, let me know. De Community zit altijd voor je klaar! 

Reageer