Beantwoord

Toon Eneco 'verbinding opbouwen'?

  • 14 February 2018
  • 5 reacties
  • 6855 Bekeken

Sinds afgelopen maandag heb ik T-mobile Thuis. Alles werkt naar behoren, echter 1 ding lukt niet. Ik kan mijn Toon van Eneco niet koppelen aan de WiFi. Hij blijft constant aangeven "verbinding opbouwen". Heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen?
Mvg Sander
icon

Beste antwoord door Mr.Ray 17 April 2018, 14:58

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hey Ray, super, dat klinkt als de gouden tip! Het lijkt dus te maken te hebben met het beveiligingstype dat de Toon gebruikt. Bedankt voor het delen en tof dat je op het forum actief bent!
Als medewerker kreeg ik een klant aan de lijn. Klant heeft DSL van t-mobile.
Als eerst hebben wij het modem een factory reset gegeven en de Toon opnieuwe opgestart.
Naam van de wifi aangepast en het wachtwoord aangepast en de beveiligings type gezet op: WPA-PSK+WPA2-PSK.

Klant heeft opnieuw de nieuwe Wifi wachtwoord ingevoerd en na 5 minuten verbond hij!
Reputatie 7
Hoi Sander,

Top dat het weer werkt. Had 'Toon' gewoon even tijd nodig of was er nog een handeling nodig? Als dat zo was, dan hoor ik het graag, want dan kunnen anderen hier wellicht weer van leren.

@CrisTien, bedankt! Tips mogen ook best openbaar, ook al is het wat buiten het servicebereik van Thuis natuurlijk. 😉
Dank je wel, is inmiddels gelukt. Kwam van werken thuis en toen was die wel verbonden.

Mvg Sander
Reputatie 7
Badge +14
Goedemiddag Sander ik stuur je even een privé bericht met tips

Reageer