Beantwoord

Traag internet

  • 15 May 2018
  • 8 reacties
  • 192 Bekeken

Ik heb een internet 50 abonnement, maar het is echt zooooo traag! Bijgevoegd heb ik een screen shot van een speed test. Waar gaat het mis?
icon

Beste antwoord door Sterre 18 May 2018, 13:13

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 3
Jeetje, dat is laag!

Heb je de test draadloos of bedraad gedaan?
Draadloos(uiteraard!Draden zijn zó 2005! :P)
Reputatie 3
Zou je het eens bedraad willen proberen? Dan kunnen er meerdere dingen uitgesloten worden! 🙂
Klein verschilletje hé 🆒
Reputatie 3
Dus het zit hem in de WiFi!

Is dit het WiFi-signaal vanuit je modem? Haal je die lage snelheid ook met andere apparaten? Heb je nog adapters/extenders aangesloten?
Ja, dit komt vanuit m'n modem. Bijgevoegd heb ik een test vanaf m'n telefoon. Nee, ik heb er verder niks op aangesloten. Even tussendoor: top dat je met me mee denkt! 😉
Reputatie 7
Badge +4
Helaas is er nog steeds niets beter als een kabeltje.
Door storingen van buitenaf kan het soms zijn dat de WiFi niet goed werkt.
Je kan het vergelijken met een autoradio waarbij je 3 zenders door elkaar hoort. Zo werkt het ook op WiFi helaas. De truck is om je modem af te stemmen op het beste kanaal. Als het mogelijk is dan zou ik aanraden om de 5ghz WiFi te gebruiken.
Reputatie 7
Hi Wendelalalala,

We gaan ervoor zorgen dat jouw wifi sneller wordt dan 2.6 mbps! Heb je de tips uit het wifi-topic ook geprobeerd? Zo niet, kun je deze tips volgen? Kom je er niet uit, laat het dan vooral weten. De forumleden en ik staan voor je klaar!

Reageer