Beantwoord

Traag internet Leidsche Rijn, download sinds gisteren (glasvezel) anderen ook klachten?

  • 16 augustus 2019
  • 11 reacties
  • 422 Bekeken

Reputatie 2
Traag internet Leidsche Rijn, alleen download 5 Mbit sinds gisteren (glasvezel) anderen ook klachten?
icon

Beste antwoord door Brian 17 augustus 2019, 09:24

Hi @tonbor, ik begrijp je frustratie gezien de storingen die je hebt gehad maar laten we het netjes houden, @Folkert probeert je alleen te helpen en brengt terecht de huisregels onder de aandacht, geen reden om iemand hierop aan te vallen (sowieso nooit goed 😉). Wat de storing betreft, laten we daarover in dit topic verder gaan. Ik heb dit topic gesloten zodat we het centraal kunnen houden.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

Reputatie 2

Yep, weer exact hetzelfde verhaal als 3 maanden geleden, ben benieuwd of hier ooit een daadwerkelijke oplossing voor wordt gevonden:

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/internet-traag-download-in-leidsche-rijn-en-vleuten-311542

Het is overigens ook in Kanaleneiland weer bezig, en klantenservice blijft maar zeggen dat het bij de klant ligt

.
Reputatie 2
Ja, is weer zelfde verhaal. Weet iemand of t-mobile er mee bezig is?
Zelfde probleem hier (postcode 3545)

Reputatie 2
Zijn er NIET mee bezig. Er is geen algemene storingmelding. Heb gebeld en moet naar algemene klantenservice screenshots van T-Mobile speednet sturen. pfffffff
Reputatie 2
Als nu meer mensen bellen gaan ze misschien zonder deze onzin aan de slag voor ons.
Reputatie 7
Badge +18
Beste @tonbor

Steeds berichtjes sturen om je vraag onder de aandacht te houden (bumpen) is niet toegestaan volgens de huisregels van deze community. Iedereen wordt geholpen op volgorde van binnenkomst. Als je haast hebt kun je beter bellen of chatten via de TM website.

Kun je aangeven hoe je getest hebt? Er is maar 1 juiste optie en dat is 1 Windows pc met de speedtest app bekabeld direct aan het modem zonder dat er iemand anders actief is.

Groet, Folkert
Reputatie 2
bemoei je met je eigen zaken folkert. zo ging t-mobile aan de slag zonder iedereen aan het werk te zetten

Op dit moment krijgen we meerdere meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met de internetsnelheid in de regio Utrecht. Er is een onderzoek gestart.

13:15: We ontvangen signalen dat de verbinding is herstelt. Vannacht heeft er onverwacht een switchover plaats gevonden die dit probleem heeft veroorzaakt. Om het op te lossen zijn we teruggeschakeld. Er wordt nog verder onderzoek gedaan waarom de switchover heeft plaats gevonden.
Reputatie 7
Badge +20
Pffffff aan vriendelijkheid is nog nooit iemand dood gegaan @tonbor Dt is een klant helpt klant community met ondersteuning van de moderators.
@Folkert zegt gewoon wat de forumregels zijn en geeft je een Tip.
Fijn weekend.
Reputatie 2
Onterecht beschuldigen van bumpen, niet lezen dat ik t-mobile al had gebeld, wel erg kort door de bocht voor een behulpzame superuser, jouw collega zo te lezen.
Reputatie 7
Badge +8
Hi @tonbor, ik begrijp je frustratie gezien de storingen die je hebt gehad maar laten we het netjes houden, @Folkert probeert je alleen te helpen en brengt terecht de huisregels onder de aandacht, geen reden om iemand hierop aan te vallen (sowieso nooit goed 😉). Wat de storing betreft, laten we daarover in dit topic verder gaan. Ik heb dit topic gesloten zodat we het centraal kunnen houden.