Trage Download verbinding!

  • 14 November 2017
  • 1 reactie
  • 138 Bekeken

Heb sinds enkele dagen problemen met de download snelheid.
Deze komt niet boven de 10 Mbps uit (Gemiddeld 5 Mbps). Upload snelheid is gewoon dik in orde. (zie screen)
Dit probleem is sinds 12-11-2017. Heb al enkele keren het modem gereset maar geen oplossing.

Haal dezelfde snelheid op andere computers zelfs als ik die direct in de meterkast op het modem aansluit.
Netwerkkaart snelheid is gewoon 1 Gbps.

Probeer vandaag al sinds 18:00 de support te bereiken via telefoon en facebook webcare.
- Telefoon na 45 min nog niemand aan de lijn.
- Nog een keer gebeld terug bel optie gekozen. (Optie 1) Nog niemand aan de telefoon gehad.
- Webcare facebook komt eerst met een standaard link naar de website. Dat lost niets op. Daarna zou ik doorgezet worden door Jessica van Webcare naar iemand van de afdeling Thuis (bericht van 19:37) en nu om 21:00 heb ik nog geen antwoord.

Deze support is echt onacceptabel voor zo'n groot bedrijf.

Dus bij deze graag nu wel een oplossing!

Groeten Sander

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Hi skraneveld, dat is inderdaad geen snelheid om over naar huis te schrijven! Daar gaan we meteen wat aan doen! Heb je naast de reset ook al een fabrieksreset geprobeerd? Dit kan je doen door de FR knop een aantal seconden in te drukken met bijvoorbeeld een paperclip totdat alle lampjes op de modem tegelijk branden. De modem gaat dan opnieuw opstarten en daarna zou je weer overal gebruik van moeten kunnen maken. Mocht dit het niet oplossen stuur mij dan even het MAC-adres en serienummer van de modem door via een privébericht, dan zorg ik dat onze netwerkspecialisten dit gaan onderzoeken!