Beantwoord

treurig traag internet

  • 13 November 2020
  • 5 reacties
  • 283 Bekeken

Beste,

 

Ik heb nu een aantal weken t-mobile thuis en het internet valt me echt zwaar tegen. Downloaden gaat vaak traag, en bijna elke avond als ik ga gamen valt het internet meerdere malen zelfs weg.. ik probeer op dit moment een update van een schamele 18 gigabyte te downloaden, echter na anderhalf uur is hij niet verder gekomen dan 11 gb.

 

Na een speedtest te hebben gedaan snap ik waarom.

 

Hoe is het mogelijk dat ik zo'n slechte maar vooral zo'n  trage verbinding heb.

 

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 16 November 2020, 12:05

Bekijk origineel

5 reacties

Er moet serieus gekeken worden bij T-Mobile waarom zoveel klanten problemen hebben met het internet

Reputatie 6
Badge +3

@Johnmeeuwissen

Wat zijn de resultaten van de speedtest als je deze met een kabel direct aan het modem doet? Ook zo traag? Dit om uit te sluiten of het een probleem Is met de Wifi of het binnenkomende signaal :) 

 

Reputatie 7
Badge +1

De vraag is dan komt dit probleem alleen bij T-Mobile voor of ook bij collega providers, en is het ook meer geworden nu meer mensen thuiswerken en leerlingen online les hebben?

Dan komt bij mij de vraag naar boven “ is het netwerk dan met name het oude koperdraad (DSL) wel geschikt en in staat zoveel data te verwerken, voor coax en glasvezel mag dit geen probleem zijn, en de wijkkasten kunnen natuurlijk ook een probleem zijn.

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Johnmeeuwissen, wij zorgen er graag voor dat jouw verbinding een flinke opkikker krijgt! Is het je al gelukt om, zoals TechRacing93 aangaf, de bekabelde verbinding te testen? Ik heb deze ook uitgebreid voor je uitgemeten, maar aan onze kant kan ik hier geen problemen op vinden. Let er graag op dat jouw bekabelde verbinding maximaal 43 Mbit/s kan doorvoeren.


Als het inderdaad enkel een probleem met de Wifi betreft, raad ik je graag aan om het volgende topic te  bekijken: [Info] Hoe verbeter ik mijn Wifi? Hierin staan onze beste Tips & Tricks voor de Wifi om jouw Wifi zo snel als mogelijk is te krijgen! :slight_smile:

Beste,

 

Ik heb nu een aantal weken t-mobile thuis en het internet valt me echt zwaar tegen. Downloaden gaat vaak traag, en bijna elke avond als ik ga gamen valt het internet meerdere malen zelfs weg.. ik probeer op dit moment een update van een schamele 18 gigabyte te downloaden, echter na anderhalf uur is hij niet verder gekomen dan 11 gb.

 

Na een speedtest te hebben gedaan snap ik waarom.

 

Hoe is het mogelijk dat ik zo'n slechte maar vooral zo'n  trage verbinding heb.

 

Herkenbaar. Tot afgelopen zomer hetzelfde probleem op de wifi.
Toen maakte een medewerker een opmerking om Wifi Plus te nemen. 

Dit kost 2,50 per versterker. Zelf heb ik er 2 genomen, zodat op de bovenverdieping ook goed bereik is.
Sindsdien een redelijke stabiele verbinding.

Reageer