Beantwoord

Tussentijds aanpassen internet snelheid

  • 25 April 2018
  • 5 reacties
  • 434 Bekeken

Ik lees op de t-Mobile thuis site dat ik mijn abonnement kan aanpassen naar Internet 750 en dan dezelfde prijs betaal als ik nu voor 100 betaal nl 40 euro (korting van 10 euro) . Mijn vraag is, is dit nog geldig en zo ja, als ik dit zou afsluiten, wordt mijn abonnementsperiode dan verlengt of blijft dezelfde einddatum als nu staan?

Met vriendelijke groet,
Henk
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 25 April 2018, 19:51

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Thanks voor de check @Sven-TMT! 😄👍 Vanwege de verouderde proposities en snelheden die in dit topic benoemd worden, sluit ik het topic.

Dit topic gaat nu op slot.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @theeres

Ik heb het even voor je nagekeken. Momenteel heb je 100Mbit, dat is de laagste snelheid die we momenteel aanbieden. 

hoe downgrade in mn internet snelheid?
in mijn t mobile pagina(na inloggen) kan ik alleen maar upgraden?

Reputatie 7
Hi Hanky65, ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat je inmiddels ook al telefonisch contact op hebt genomen. Als je nog vragen hebt laat het dan zeker weten!
Reputatie 7
Badge +4
Hallo Hanky65,

Je kan maandelijks up en downgraden dit heeft geen gevolgen voor je contract periode.
Is je jaarcontract verlopen en wil je een korting dan ga je wel een nieuw jaar contract aan.

NB het is niet mogelijk om van WBA (max 500) naar ODF (max 750) over te stappen.
Een moderator kan dit voor je na kijken als je je klant nummer bij je account heb geplaatst.