Beantwoord

Uitermate slechte communicatie van T-Mobile en drie weken geen internet

  • 14 October 2020
  • 1 reactie
  • 141 Bekeken

Ik heb al 3 weken geen internet, Guidion (monteur T-Mobile) is 8 oktober langs geweest en heeft het probleem doorverwezen naar KPN. KPN is 10 oktober langs geweest en zij hebben geen storing gevonden in de hoofdschakelaar. Dit is dus weer terug gestuurd naar T-Mobile. Nu probeer ik al 3 dagen T-Mobile te bereiken, maar ik zit achterlijk lang in de wachtrij elke keer.

 

Maandag eerste keer 65 minuten wachtrij, kreeg ik eindelijk een dame aan de lijn die mij niet begreep. Zij heeft mij uiteindelijk weer naar KPN gestuurd, omdat ze me blijkbaar niet goed begrepen had. In het systeem is niet te vinden dat KPN er is geweest?!?!

 

Vervolgens heeft KPN mij niet kunnen helpen, omdat zij dus al zijn langs geweest. Ik probeerde daarna T-Mobile weer te bellen, maar heb 1 uur en 45 minuten in de wachtrij gestaan. Uiteindelijk heb ik het opgegeven, omdat ik ook nog werk te doen had. Én het bizarre van alles is nog dat T-Mobile er van uitgaat dat ik dit allemaal lekker zelf oplos met KPN. Ik neem een contract met dit bedrijf zodat ZIJ de dienst kunnen leveren. Op het moment is er niemand die hier een goeie dienst heeft geleverd.

 

Ik kan er niet bij met mijn hoofd... Is dit Customer Intimacy? Blijkbaar onbekend voor T-Mobile. Ik kan best begrijpen dat het druk is en de wachttijden langer zijn, maar dit gaat mij te ver. Twee keer op een dag bizar lange wachttijd zonder positieve uitkomst. Én al drie weken bezig met dit probleem, maar elke medewerker die ik spreek weet van niks en moet weer het hele verhaal uitgelegd krijgen. Ik voel me machteloos. Daarom probeer ik het maar via deze weg, omdat ik niet elke dag eindeloos ga wachten totdat ik een medewerker kan spreken die waarschijnlijk mijn situatie niet begrijpt.

 

Ik wil graag dat T-Mobile het zsm oplost en ik weer interent kan hebben. Ik ben niet van klachtbrieven, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 16 October 2020, 14:22

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Catherina, welkom op de Community!

Omdat je al erg lang wacht, heb ik KPN direct gevraagd wat er gaande is en ze hebben een afspraaktool gestuurd. Ik stuur je de link per privébericht toe zodat je meteen een afspraak kunt inplannen. Sorry dat je al zolang wacht, het is niet heel netjes hoe er tot nu toe met je omgegaan is. Je benoemt een heel belangrijk aspect van onze service en ik vind het oprecht spijtig dat het vertrouwen op zo'n manier geschaad is. 

Ik wil je graag uitleggen wat er momenteel gaande is en waarom jij geen verbinding hebt: 

We hebben te maken met een VLAN-issue waarbij de verbinding vaak gedeeltelijk of helemaal wegvalt. Om het euvel te verhelpen, heb ik ook meteen onze technische dienst om hulp gevraagd en een onderzoeksticket uitgezet. De VLAN-issue is inmiddels bekend en bij een groot aantal gebruikers is de oplossing al aangeboden. Nu gaan we ervoor zorgen dat het ook bij jou gaat werken.

Zodra er updates zijn, zal ik je die direct mededelen. Voor nu: stay safe en alvast een prachtig weekend toegewenst!

Reageer