Beantwoord

Update router Huwei Smart TV

  • 27 February 2019
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

Reputatie 2
Beste community,

Is jullie iets bekend over het opnieuw moeten instellen van Smart televisies omdat de wifi verbinding na de update niet meer herkend werd? Al mijn portable devices en spelcomputers hebben geen problemen ervaren met de update, maar bij de Smarttv van Samsung moest de internetverbinding via Wifi opnieuw worden ingesteld(wel gewoon gelukt overigens) dmv resetten naar de fabrieksinstellingen.
De spelcomputers en portable devices zitten op 5G en de Smarttv wel op het standaard wifikanaal.

Alles doet het weer naar wens, maar ik vroeg mij af of meer mensen dit hebben ervaren?
icon

Beste antwoord door Piotr 5 March 2019, 15:17

Bekijk origineel

3 reacties

Hier hetzelfde alleen net aan het proberen om de tv opnieuw in te stellen maar die pakt nu dus helemaal niks meer .
Reputatie 2
Misschien dat je de tv eerst naar fabrieksinstellingen kunt resetten, en daarna via de WiFi optie kijken of daar je router herkent wordt? In mijn geval werkte dat. Als je een Samsung tv hebt, kun je het makkelijkst met je id en wachtwoord de tv opnieuw synchroniseren.
Reputatie 7
Hey @Astuiver,

Vreemd! Naar mijn weten hebben we hier geen signalen over opgevangen. Wel fijn om te horen dat je het zelf hebt weten op te lossen! Misschien kan @Cens dezelfde handeling verrichten om het probleem op te lossen. ☺️

Reageer