Beantwoord

Update snelheid na uitrol super vectoring?

  • 16 May 2018
  • 5 reacties
  • 658 Bekeken

Ik kreeg via KPN door dat de wijkkast hier op de planning staat om geupgrade te worden voor super vectoring, wat de snelheid op 222mbit down zou moeten brengen.

Gaan jullie snelheden ook binnenkort omhoog via ADSL net als XS4ALL en KPN? En zo ja: voor wanneer staat dat op de planning?
icon

Beste antwoord door Brian 18 May 2018, 10:31

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hi koekeroe, de snelheid gaat zeker ook bij ons omhoog! Alle DSL providers maken net als wij namelijk gebruik van het KPN netwerk! 😉 Dus zodra de snelheid van het netwerk op jouw adres verhoogd is dan kan je hier bij alle providers gebruik van maken. De snelheden en pakketten die de providers aanbieden verschilt uiteraard wel. Op dit moment bieden we op DSL een maximale snelheid aan van 100 Mbps, via Glasvezel zijn er uiteraard wel hogere snelheden mogelijk. Op dit moment zijn er voor zover mij bekend geen plannen om op korte termijn een hogere snelheid aan te gaan bieden op DSL. De snelheid van 100 Mbps is voor nu dus het hoogst haalbare via DSL! Kijk dus zeker na 24 mei op onze website om te zien wat er op jouw adres beschikbaar is! 🙂

Kijk dat is fijn, top!
@Brian Nog geen snelheidsverhoging hier helaas! Volgens Fourstack is de upgrade in de straatkast doorgevoerd. Ook XS4ALL kan inmiddels sneller internet leveren op mijn adres (200mbit+). De TMobile postcode check geeft nog steeds 100mbit aan.

Wat is de planning voor de uitrol van VPlus?

Overigens: ik zie dat het profiel nog op 17a staat ipv 30a. Kunnen jullie dat niet "even aanpassen" ? 😉
Reputatie 7
Hi koekeroe, op dit moment bieden we op DSL een maximale snelheid aan van 100 Mbps, via Glasvezel zijn er uiteraard wel hogere snelheden mogelijk. Op dit moment zijn er voor zover mij bekend geen plannen om op korte termijn een hogere snelheid aan te gaan bieden op DSL. De snelheid van 100 Mbps is voor nu dus het hoogst haalbare via DSL!

Reageer