Beantwoord

upgrade 500 mb gratis

  • 29 December 2019
  • 9 reacties
  • 269 Bekeken

Hi,

Afgelopen maand overgestapt naar T-mobile thuis. Ik krijg hiermee ook een gratis upgrade van 200 naar 500 mb (ivm mobiele abonnementen).

 

Waar zet ik dit aan? Dit moet ik zelf ergens aanzetten?

 

Alvast bedankt voor de hulp!

icon

Beste antwoord door Glassertje 30 December 2019, 07:44

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6

Hoi @Jeroen-1980 Welkom op het forum.

 

Op het moment is die upgrade niet aanwezig. T-Mobile bied op het moment alleen 100Mbit aan omdat K:N teveel vraagt voor de pakketten. Het is aannemelijk dat dit in de toekomst wel weer mogelijk is.

 

Als het weer beschikbaar is kun je dit in de Mijn T-Mobile omgeving terug vinden en zo ook upgraden..

Hi Glassertje,

Dank voor je reactie. Maar dit is bijzonder aangezien het een reden was om over te stappen.


 

 

Reputatie 6

Hoi @Jeroen-1980 Dat kan ik begrijpen. Naam mijn mening mogen ze het wel wat vaker vermelden, want heb het nog nergens gezien.

 

Wel een tip om die 200 Mbit te laten staan. Als je doenrade, kun je niet meer omhoog.

 

Misschien dat webcare wat meer duidelijkheid kan geven, of het op korte termijn terug komt. Deze reageren meestal binnen een paar dagen.

Hi,

Voor nu laat ik het staan.

maar 200 kost mij 45 ( zag ik net) en 100mb is 30,- Nogal een verschil. De afspraak was dat ongeacht de keuze qua internet deze gratis naar wen volgende snelhei werd geupgrade.

Dus 100 mb abonnement is gratis naar 200mb en 200mb is gratis naar 500 en 500mb abonnement is gratis naar 750mb

 

Dus als 500 mb niet in het pakket beschikbaar is door KPN dan verwacht ik dat ik voor 100mb moet betalen en dan 200mb krijg.

 

Waar kan ik webcare een bericht sturen?

 

 

Reputatie 6

Webcare leest en antwoord op volgorde van de berichten. Dit kan alleen 24/48 uur duren. Dit zijn T-Mobile medewerkers die heel behulpzaam zijn. Vind ik dan.

 

Als je meteen een reactie wilt kan je ook bellen naar de klantenservice 0800-0092.

 

 

Heb net 2 x gechat en verbinding is verbroken. Punt is dat 500mb niet meer aangeboden wordt. Mijn contract is in oktober bevestigd. Installatie vond eind november/ begin december plaats.

 

Afspraak: gratis van 200mb naar 500mb

 

Het lijkt mij logisch dat wanneer bovenstaande dus om technische redenen niet kan, ik dan voor 100mb betaal en 200mb gratis krijg.

Reputatie 6

Je hebt een punt en dit kan Webcare voor je rechtzetten. Je zal als je hier een reactie wilt, even geduld moeten hebben.

Yes, dank je wel voor je hulp

Reputatie 7

Hey Jeroen,

Op dit moment bieden we inderdaad geen 200 Mbps en 500 Mbps pakketten meer aan, ik sluit niet uit dat we deze snelheden in de toekomst wél weer gaan aanbieden. Nu wil ik graag kijken naar de (alternatieve) mogelijkheden op jouw adres. Daarvoor wil ik je wel eerst vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan pak ik je gegevens er gelijk bij! 

Reageer