Beantwoord

Upgrade internet abonnement mogelijk?

  • 14 August 2020
  • 1 reactie
  • 128 Bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag,

Sinds vorig jaar oktober heb ik een abonnement tmobile thuis internet+tv afgesloten (Internet 20). Mijn postcode is 1056XS er was naar mijn weten destijds geen sneller internet abonnement voor mijn postcode te verkrijgen via tmobile.

Door het klantvoordeel (mobiel+internet+tv) was dit eveneens de voordeligste keuze.
Ik ben vanaf het begin echter niet tevreden met de snelheid van het internet abonnement. Hier is ook tweemaal een monteur voor langs geweest. Ik haal op piek uren (via speedtest) zowel via wifi als direct met een kabel verbonden maximaal 7 mb/s op piekuren en in de daluren maximaal 15mb/s.
Zelfs voor een twee persoonshuishouden tijdens online vergaderingen is dit merkbaar storend.

 

Ik wil het liefst klant blijven, ook door de combinatie met andere abonnementen (2x mobiel, tv, internet) wat een hoop klantvoordeel oplevert. Klopt het dat er op deze postcode geen sneller internet abonnement mogelijk is? Bijvoorbeeld internet via de kabel i.p.v. ADSL? Bij andere aanbieders zie ik dat dit wel kan, maar dan zou ik prijstechnisch (voordeel) ook de mobiele en tv abonnementen over moeten zetten.
 

Vriendelijke groet, 
Kevin



 

icon

Beste antwoord door Waqqas 14 August 2020, 12:53

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @kevdie 

Hier kan je nagaan welke snelheid er op jouw adres haalbaar is :

https://tele2-fpi-info.fourstack.nl

T-Mobile levert zijn diensten via glasvezel en DSL. Je kan inloggen in je T-Mobile thuis account, onder abonnementen klik op wijzigen naast internet en daar zie je naar welke snelheid je kunt upgraden.

Reageer