Beantwoord

Upgrade naar 750 MBit

  • 5 March 2018
  • 9 reacties
  • 479 Bekeken

Hallo,

Ik was al een aantal jaar klant bij Vodafone thuis, voordat ik dus klant werd bij jullie. (Glasvezel 500 alles in 1).

Vorig jaar was ik aan het twijfelen om de overstap te maken naar tweak, zij boden op dat moment als enige 1000mbit aan.

Terwijl ik belde om op te zeggen, heb ik aan de telefoon toch besloten om klant bij jullie te blijven. De jongen aan de telefoon was erg vriendelijk en overtuigend, en ik was eigenlijk ook enorm tevreden.
In al die tijd heb ik nog nooit een storing gehad, die een simpele modem reset niet verhielp.
Dus waarom het risico lopen om te switchen, de prijs was hetzelfde. En jullie bevallen gewoon erg goed.

Nu zie ik dat mijn huidige alles in 1 abonnement niet meer bestaat, en dat jullie de stap naar 750mbit
hebben gemaakt. Ik zou dan ook willen vragen of jullie het verzoek kunnen doorzetten, om mijn verbinding in jullie systemen ook dit 750 mbit profiel mee te geven. Ik zit nu op de helft van mijn huidige contract. En ik geloof dat ik over 3 maanden mag verlengen.

Ik denk weer na over tweak, omdat de snelheid voor mij daadwerkelijk bruikbaar is, en haalbaar qua hardware (m2. ssd) en bekabeling (cat6).

Dus om mij dit keer niet zo te laten twijfelen, en gewoon nog een jaar bij jullie te blijven. Zou het mij volledig overtuigen, als ik zsm al over kan op de nieuwe snelheid!

Mocht ik hier even over moeten bellen, dan hoor ik het graag.

Vriendelijke groet,

Hans Brandenbarg
icon

Beste antwoord door Brian 14 March 2018, 13:59

Bekijk origineel

9 reacties

Hallo Hans,

Fijn dat je bij T-mobile Thuis wilt blijven!

Je kunt je internetverbinding wijzigen naar 750 Mbit/s door contact op te nemen met de klantenservice.

Bel hiervoor naar: 0800-0092

Openingstijden zijn:
Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur
Zon- en feestdagen: 9:00-18:00 uur

Alvast veel plezier met je supersonisch snelle verbinding!
Reputatie 7
Hallo Rcthans,

Om gebruik te maken van 750Mbit moet je op dit moment wel aangesloten zitten op het ODF netwerk. zit je nog op WBA dan is het op dit moment nog niet mogelijk gebruik te maken van de 750Mbit.

Het is mij wel opgevallen dat de verbinding kwa snelheid stabieler is als die van Tweak. die wil nog wel eens wat grillig zijn.
Reputatie 7
Hi Hans, bedankt voor je leuke bericht! Ik heb heb het meteen voor je uitgezocht en ik kan je zonder problemen overzetten naar de hogere snelheid van 750 Mbit. Als je mij nog even wil bevestigen dat dit akkoord is dan zet ik je meteen over! 🙂
Hi Hans, bedankt voor je leuke bericht! Ik heb heb het meteen voor je uitgezocht en ik kan je zonder problemen overzetten naar de hogere snelheid van 750 Mbit. Als je mij nog even wil bevestigen dat dit akkoord is dan zet ik je meteen over! :)

Ik was van plan te bellen morgen, maar als je het via hier ook kan, dan net zo makkelijk.

Dus bij deze bevestigd, en ik zie de hogere snelheid graag tegemoet.

Bedankt voor de hulp!
Hallo Rcthans,

Om gebruik te maken van 750Mbit moet je op dit moment wel aangesloten zitten op het ODF netwerk. zit je nog op WBA dan is het op dit moment nog niet mogelijk gebruik te maken van de 750Mbit.

Het is mij wel opgevallen dat de verbinding kwa snelheid stabieler is als die van Tweak. die wil nog wel eens wat grillig zijn.


Dat had ik idd ook gelezen op internet. Gelukkig is Enschede voor zover ik weet grotendeels ODF. Ik zal het laten weten, als de upgrade succesvol is!
Reputatie 7
Hi Hans, ik heb de snelheid zojuist voor je aangepast, soms kan het een aantal werkdagen duren maar in veel gevallen wordt de snelheid dezelfde dag nog verhoogd. Geniet er van! 😉
Beter laat dan nooit. Jullie zijn toppers
Reputatie 7
Badge +3
Beter laat dan nooit. Jullie zijn toppers

@Rcthans ,

Had je het nog niet opgemerkt dat je naar 750Mb bandbreedte was gezet, of was je het topic uit het oog verloren?

Even 750Mb 'snelheid' is eigenlijk 750Mb bandbreedte.
Snelheid is eigenlijk voor de gewonen man nog te begrijpen, terwijl bandbreedte vaak iets meer uitleg vergt.
Net zoals er stroom staat op je stopcontact, wat eigenlijk spanning is (er loopt stroom doorheen en er staat spanning op)

Veel plezier in ieder geval met je 'snelheid'
Haha nee die 750Mb had ik dezelfde dag nog. Ik kwam hier voor een nieuwe vraag en zag dat ik hier nooit bedankt had 🙂 haha sorry voor de bumpen

Reageer