Beantwoord

Upgraden van internet abonnement

  • 29 October 2019
  • 6 reacties
  • 275 Bekeken

Reputatie 3

Hi,

 

Kan iemand me uitleggen waarom ik deze melding op mijn overzichtspagina krijg terwijl ik all de snelste variant heb van internet?

 

Erg vreemd.

icon

Beste antwoord door Anonymous 30 October 2019, 21:42

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Waarschijnlijk vanwege de introductie van 1Gbps met het venieuwde klantvoordeel?! ;)

Reputatie 3

Hi @TAVL ,

Dat weet ik, maar ik kan niet upgraden. Hoger word nog niet ondersteund bij ons in Leidsche Rijn.

Vandaar dat het zo vreemd is.

Reputatie 7
Badge +4

Zie het wel vaker voorbij komen; T-Mobile reclame die niet relevant is voor mij. Omdat het niet kan of omdat het niet past bij mijn profiel. 

Reputatie 2

Sluit me hierbij aan, sinds gister verwelkomt de site van T-Mobile mij met een upgrade aanbod, echter zijn alleen de downgrade mogelijkheden beschikbaar. Hopelijk komt er gauw schot in de zaak en kunnen ze de klanten die van zowel het KPN netwerk als het T-Mobile netwerk gelijk trekken.

De reclame klopt wel, er staat Upgrade je abonnement, de nieuwe abbo vorm is de hoogst leverbare snelheid voor 25 euro ic met een unlimited gsm abbo ook voor 25 euro, nu valt dit samen met de 1Gb in ODF gebied en in WBA gebied is ivm de kosten het 200 en 500 snelheid geschrapt dus is in de nieuwe abbo vorm daar 100 leverbaar.

 

Er staat dus nergens, upgrade je verbindings snelheid.

Reputatie 2

Commercieel en marketing technisch zal het allemaal wel kloppen, daar gaat ook de meeste aandacht naar uit. Daar maak ik me als consument ook absoluut geen zorgen om. Alleen is het in het geval dat je al een upgrade had niet erg tof dat je verwelkomt wordt met zo'n boodschap. 

Reageer