Beantwoord

Van kamer veranderen.

  • 17 August 2020
  • 3 reacties
  • 117 Bekeken

Hallo klantenservice,kan ik aub een e-mail adres van u krijgen ?

Ik woon op kamers en er zijn 8 kamers .Onder is een Restaurant ‘`XXXX, dat is no XXXX en die heeft een eigen internet aansluiting.

Boven het restaurant is het No. XXXX

maar boven heeft elke kamer een aparte internet aansluiting, nu ga ik naar een andere kamer en zal dit door iemand moeten omgezet naar de andere kamer.

Ik heb al gebeld ,maar die goede man snapt er niets van. 

Details;  XXXX

XXXX

Account : XXXX

Ik kan nu nog internetten omdat ik officieel op 1sept van kamer XXXX ga.

Dus slaap ,eet, tv kijk ik op kamer XXXX

Mijn internet PC comp is op kamer XXXX, waar ik nu ben..

Onder is een XXXX, dat is no XXXX en die heeft een eigen internet aansluiting.

Ik weet dat er iemand moet komen om de aansluiting van kamer XXXX  moet gaan zetten.

maar het schijnt veel te ingewikkeld te zijn en als ik dan wat ongeduldig [ na 1uur wachten] worden ze ook nog boos ook. 

Ik begrijp echt wel dat het heel druk is, maar ik heb dit al eerder gehad , van andere provider geswitst.

Toen kwam de monteur en hij ging schijnbaar naar een verdeelkast ergens en kwam na een halfuurtje terug en het was geregeld.

Groeten 

XXXX
 

Moderator edit: geen persoonsgegevens in een openbaar topic plaatsen, alsjeblieft. Thanks! 

icon

Beste antwoord door eric 18 August 2020, 05:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @futurecrafts2003 

Dit is een openbare community dus door iedereen toegankelijk, wil je je privé gegevens weghalen?

Reputatie 7
Badge +14

@futurecrafts2003 lees bericht van @Waqqas  en klik op de drie puntjes onder je bericht om je gegevens te verwijderen.

De moderators vragen je eventueel om gegevens in een privé bericht.

Fijne avond 

 

Reputatie 7
Badge +14

Een provider levert op een huisadres. Dit moet een eigen huisnummer hebben. Als er alleen maar XXXX en XXXX is, dan hebben de andere kamerbewoners geen eigen internet aansluiting omdat jij de XXXX aansluiting gebruikt. Dit wordt geleverd op het isra punt. Om dit naar verschillende ruimtes in het pand te door te trekken is aan de verhuurder. Dat is namelijk na het isra punt.

 

Moderator edit: geen persoonsgegevens in een openbaar topic plaatsen, alsjeblieft. Thanks! 

Reageer