Beantwoord

van WBA 50Mbit naar ODF 750Mbit

  • 8 May 2019
  • 1 reactie
  • 324 Bekeken

@Sander, je hebt op dit topic een gebruiker geholpen om van netwerk te veranderen zonder eerst op te zeggen.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/breaking-news-vanaf-nu-supersnel-internetten-met-750-mbps-296759/index4.html
Kan je mij zeggen hoe je dit hebt gedaan en of je dat ook voor mij kan doen? De klantenservice en sales hebben duidelijk geen idee. De meesten weten het verschil niet. Ik krijg steeds verschillende antwoorden. Volgens mij ben ik afgelopen dec al eens overgezet (ik heb een aantal weken 750Mbit gehad, dus ODF). Daarna ben ik zonder geinformeerd te zijn teruggezet naar WBA 50Mbit.

Alvast bedankt
Nb ik heb deze vraag eerder gepost op het 'netwerk' forum, maar ik kreeg geen reactive. Vermoedelijk verkeerde forum? Ik heb nu gepost bij Thuis/internet en verlengen / omzetten contract
icon

Beste antwoord door Dave 8 May 2019, 11:51

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
@JeroenKruk

Het is niet de bedoeling dat je continu hetzelfde bericht plaatst, ook niet in verschillende subfora, Dit wordt gezien als spammen (net als het bumpen van je topic). Lees hier ook onze huisregels over door.

Dit topic gaat op slot en het eerste topic blijft open. Je wordt hier vanzelf verder geholpen.