Beantwoord

vast internet valt spontaan weg

  • 15 June 2019
  • 3 reacties
  • 376 Bekeken

Ik ben sinds 2 manden klant bij T-mobile echt enorm teleur gesteld in jullie support, leuk dat ik misschien minder betaal dan bij KPN of een ander maar de support is zeer ver te zoeken. Ik hebbijna een week geen internet maar ik kan nergens mijn klacht . Behalve het feit dat als ik info krijg alles zogenaamt altijd perfect werkt volgens jullie en er niks aan de hand is. En als ik bewijs aanlever dat er dingen echt niet kloppen, dan hoor ik simpelweg niks meer van jullie. Ik ben het zo enorm spuug zat dit gedrag! Als ik de klantenservice bel moet je regelmatig een uur wachten (getimed) of wordt gewoon simpelweg de verbinding verbroken.
icon

Beste antwoord door Piotr 25 June 2019, 15:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hey @chhiti, dat hoor ik niet graag! Ik wil mijn uiterste best doen voor je zodat ook jij probleemloos kunt genieten van je T-Mobile Thuis abonnement. Nu zie ik dat je modem momenteel is verbonden met het internet. Kun je mij specifiek aangeven welke klachten je ervaart? Heb je problemen met je Wifi verbinding of juist je bekabelde verbinding? Ik hoor 't graag!
Ik heb sinds een aantal weken ook dit probleem, vaste internet verbinding valt constant uit, televisie is helemaal niet meer te volgen door de duizenden onderbrekingen. Ik heb op Facebook Messenger hierover geklaagd en krijg gemiddeld 3 dagen later een antwoord. Er zou een installateur langskomen. Ik heb nadat ik meerdere keren een foutmelding kreeg eindelijk een afspraak kunnen regelen voor over 3 weken (!)

Sorry maar ik vind dit ronduit waardeloos. Je zou veel meer verwachten van een gerenommeerde partij als T-Mobile. Wat een ontzettend teleurstellende service. Ik werk de helft van de tijd vanuit huis en heb nu een internetverbinding die elke 15min verbinding verbreekt en soms zelfs elke 4 minuten.

Voorheen was ik klant van Ziggo en daarvoor XS4ALL en daarvoor KPN, dit is echt heel erg slecht. Ik heb spijt dat ik voor T-Mobile heb gekozen.
Reputatie 7
Hey @Karimj,

Ik baal dat je er zo'n gevoel aan hebt overgehouden!😯Om te beginnen wil ik toch even sorry zeggen, Webcare en onze installatiepartner Guidion ervaren de drukste periode tot nu toe, maar we doen ons best om je zo snel mogelijk van een antwoord te voorzien.

Heb je ook geprobeerd om telefonisch een afspraak te maken? Het komt regelmatig voor dat er een afspraak wegvalt, waardoor jij eerder een afspraak zou kunnen inplannen. Je kunt contact opnemen met Guidion op het volgende nummer: 088 2000 151. Ik duim met je mee dat er mogelijkheden zijn om je afspraak te vervroegen!

Reageer