Beantwoord

Verbindingsproblemen

  • 26 February 2019
  • 2 reacties
  • 96 Bekeken

Zo....

Wat heb ik vandaag fijn kunnen genieten van de slechte service van T-Mobile.
vanaf 20 feb heb ik last van een wegvallende internet verbinding (glasvezel) Ik dacht eerst, dat komt vast goed wanneer de router zijn nieuwe software heeft.

Sinds zaterdag neemt het wegvallen het grotere vormen aan. Ik maak hier melding van bij T Mobile.
Een heleboel mensen aan de telefoon gehad. Meerdere keren modem en glasconverter opnieuw opgestart
Niks mocht baten. Er is een ticket aangemaakt

Sinds vandaag komt mijn verbinding helemaal niet meer terug. Weer contact opgenomen met de klantenservice van T-Mobile en gevraagd wat de status is van mijn ticket.

Als antwoord. Helaas kan ik u geen status geven. Uw ticket wordt na 5 werkdagen beantwoord. We zitten nu op dag 2. We volgen de procedures dus u mag nog 3 dagen wachten.

Sorry hoor. Het lijkt wel of ik met de overheid contact opneem.

Wanneer gaan jullie actie ondernemen??????????????

André
icon

Beste antwoord door Piotr 5 March 2019, 14:17

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hey @Andreteunissen,

Dat is geen fijn begin! Nu zie ik gelukkig dat er voor vandaag een monteursbezoek gepland staat. Hulp is dus aanstaande! Laat je ons nog weten of het probleem is opgelost na het bezoek? Hoe dan ook gaan we dit oplossen voor je. 💪
Reputatie 2
Hoi André. Echter heb ik dit ook ervaren. Zowel de internet problemen als de slechte support van Tmobile. Dit komt omdat de klantenservice alles door moet zetten naar de 'backoffice' en dit kan idd 5 dagen duren! Vervolgens moet je nog wachten (indien nodig) voor een monteur. Dit kan ook dagen duren. Wat mij betreft totaal niet klant vriendelijk. Uiteindelijk een kleine compensatie gehad. Maar we hebben lieverd dat alles zsm opgelost word!

Reageer