Verbindingsproblemen Glasvezel Apeldoorn

  • 22 September 2020
  • 8 reacties
  • 311 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

In de wijk welgelegen in Apeldoorn is sinds 9.30 uur een glasvezelstoring

Jason van Odido 3 jaar geleden

Hi @allemaal, de verbindingsproblemen in Apeldoorn zijn gisteravond verholpen. Ben je toch nog niet online gekomen? Reset dan het modem en de Media Converter door beide gedurende 20 seconden stroomloos te houden. Hierna zal alles weer op gang komen, sorry voor het ongemak!

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +7

@Lia64 ,

Wat vervelend dat je een storing hebt. Volgens dit forum is er geen algemene storing bekend, dit wil niet zeggen dat jij geen storing hebt. Op de volgende link: Problemen met internet kan je heel heel veel informatie vinden.

Als het dan nog niet werkt kun je het hier weer melden. Dan pakt een medewerker van T-Mobile het weer op.

Ik heb al contact gehad met de klantenservice en de storing zou worden gemeld. Duurt lang intern schijnbaar voordat dat doorkomt :(

Reputatie 7
Badge +7

@Lia64 ,

 

Fijn dat je dit even terug koppelt hier. Dit geeft duidelijkheid voor meerdere mensen

De storing in Welgelegen geldt ook voor Osseveld-Oost. Aangezien T-mobile Thuis gebruik maakt van KPN glasvezel heb ik bij KPN gekeken en die meldt wel een storing op haar site. Zou fijn zijn als we hier door T-mobile op de hoogte gehouden worden.

Reputatie 7
Badge +7

@paulinerik ,

 

Je kunt ook kijken via :T Mobile Thuisaccount  Hier wordt meestal de actuele storing ook vermeld.

Dank voor je reactie @soepkip67 daar heb ik eerst gekeken en stond niets. Vandaar naar het algemene storingen topic in dit forum geleid, waar ook niets stond. En door te zoeken hier uitgekomen. Mijn hele straat heeft last van storing in het glasvezel net sinds vanmorgen vroeg. Duurt nog steeds en nog altijd meld T-Mobile geen storingen 😕

Kan iemand vertellen wanneer deze glasvezel storing opgelost wordt door kpn 

Reputatie 7
Badge +16

Hi @allemaal, de verbindingsproblemen in Apeldoorn zijn gisteravond verholpen. Ben je toch nog niet online gekomen? Reset dan het modem en de Media Converter door beide gedurende 20 seconden stroomloos te houden. Hierna zal alles weer op gang komen, sorry voor het ongemak!

Reageer