Beantwoord

Verbindingsproblemen in Rotterdam

  • 17 September 2020
  • 5 reacties
  • 198 Bekeken

Hallo, ik heb al een aantal dagen geen internet gehad, ik zie geen algemene storing op de website.  Wat is het volgende? Mijn postcode 3052 

icon

Beste antwoord door Brian 18 September 2020, 15:09

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Monisia9992 

Heb je DSL of Glasvezel? En had je voor die paar dagen wel werkend internet?

Is de bekabeling vanaf je ISRA of glasvezelpunt ook in orde?

Internetkabel vanaf de mediaconverter naar de WAN poort van je modem of bij DSL de DSL kabel vanaf het ISRA naar je modem DSL poort.

Helpt de mediaconverter of modem even stroomloos halen ook niet?

Ja, de modem wordt ook om de paar minuten stroomloos en het duurt lang om opnieuw op te starten. De kabels in het huis zijn prima

Reputatie 7

Hi @Monisia9992, ik geef je graag meer duidelijkheid! Afgelopen maandag tot en met woensdag is er een plaatselijke storing geweest in Rotterdam in een wijkcentrale maar dit is woensdagavond opgelost. Ik heb meteen even meegekeken naar je verbinding en deze lijkt nog niet helemaal stabiel. Ervaar je nog steeds wegval van je verbinding? En wat bedoel je met het stroomloos worden van de modem? Valt deze echt helemaal weg (alle lampjes uit)? In dat geval zou het kunnen zijn dat de modem defect is. Zou de modem eens helemaal opnieuw aan willen sluiten inclusief de stroomadapter? Als het probleem zich voor blifjt doen laat het dan zeker weten, dan gaan we voor je aan de slag!

Hartelijk bedankt voor de informatie.  Alles is in orde nu, het internet is stabiel, hoewel er op sommige plaatsen in huis slechte wifi is .

Denk je dat ik een signaalversterker kan installeren?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Monisia9992, een Wifi-punt in huis kan altijd helpen met het uitbreiden van jouw bereik/signaal. Je kunt deze via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account bestellen voor € 2,50 per maand per Wifi-punt. 

Check ons speciale topic voor alle info hieromtrent: Wifi Plus en Wifi-punt uitleg

Voordat je een Wif-punt bestelt, is het altijd handig om eerst alle tips and tricks door te nemen in ons Wifi topic: Hoe verbeter ik mijn Wifi?

Indien je beslist om een extender aan te vragen, lees dan hier hoe de Zyxel MPro Mesh app je kan helpen met het optimaliseren van de Wifi Thuis! 

Reageer