Beantwoord

Verbrekingsvergoeding

  • 15 October 2019
  • 2 reacties
  • 283 Bekeken

Wij zijn op 01 juli 2019 verhuist van Belgie naar Nederland. Op 7 juli 2019 worden wij aangesloten door het bedrijf ZIGGO die vanaf dan onze gevraagde diensten verleend. Natuurlijk willen wij ook een Nederlands mobiel nummer en doen een aanvraag bij T Mobile voor 2 mobile nummers op 12 Juli 2019 de welke voor een 1 of andere duistere rede afwezen werd. Nu blijkt dat wij een aavraag zouden ingediend hebben op 15 juli 2019 voor T mobile Thuis !!!??? 

Geen mail gehad of uitnodeging om iets te bevestigen en/of eventuele goederen zoals modem , decoder etc… noch een afspraak met een monteur tot wij op 22 augustus 2019 een mail krijgen dat wij 75 euro verbrekingsvergoeding zouden moeten betalen. 

Wij nemen contact op met T Mobile en leggen  de situatie uit met de nodige documentatie en word ons gezegd dat wij ons geen zorgen moeten maken dat het geregeld zal worden van T Mobile uit.

Op 9 september 2019zien wij dat T Mobile (zonder enige vorm van toelating) 75 euro van onze rekenng hebben gehaald dewelke wij onmiddelijk hebben terug gevorderd , waarop T Mobile terug een mail stuurd naar ons met de medeling de 75 euro alsnog te betalen. 

Terug contact op genomen met T Mobile vandaag 15 oktober 2019 , zeer onbeschofte dame aan de lijn gehad die geen enkele argument wil aanhoren , waarop ik het toestel heb dicht gesmeten en deze vraag/klacht beginnen opstellen.

Nu de vraag is :

Als wij een aanvraag indienen voor een mobiel nummer op de website van T Mobile , worden wij dan ineens klant van T Mobile thuis ook?? 

Waarom zouden wij op 15 juli 2019 een aanvraag tot dienstverlening indienen bij T Mobile als wij op 7 juli 2019 al gebruik maken van ZIGGO?? 

icon

Beste antwoord door Glassertje 16 October 2019, 17:05

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6

Zover ik weet, is T-Mobile Thuis een aparte afdeling. Ook de klantenservice heeft andere openingstijden.  Maar als T-Mobile Thuis geld van je rekening schrijven, zal je zeer waarschijnlijk wel iets hebben ingevuld, anders weten ze je rekening niet. Daarbij zal het voor T-Mobile Thuis, als je zeker weet dat dit niet klopt, een koud kunstje moeten zijn, je de aanvraag kunnen tonen.

 

Al met al een vreemd verhaal. :thinking:

 

Reputatie 7

Hey @Pagode,

Heel vreemd allemaal! Ik wil dit graag voor je tot op de bodem uitzoeken. Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik mijn uiterste best doen om dit netjes voor je te achterhalen. :wink:

Reageer