Beantwoord

Verhuizen en abonnement meenemen

  • 10 June 2018
  • 9 reacties
  • 294 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
Hallo,

Ik ga verhuizen en zou graag mijn huidige abb. willen meenemen.
Hoe regel ik dat?
icon

Beste antwoord door tmoesel 10 June 2018, 06:38

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
dit
https://thuisservice.t-mobile.nl/nu-regelen/verhuizen/
al gelezen?
Reputatie 7
Hi jscoolen,

Wat tof dat wij met jou mee mogen verhuizen! Dat maakt mij blij. In de link van tmoesel kun je inderdaad veel informatie vinden. Aanvullende informatie vind je hier. Als je het fijner vindt om dit via mij te regelen, mag je mij in een privébericht jouw nieuwe postcode en huisnummer sturen. Ik hoor dan ook graag van je wat voor abonnement je wilt in jouw nieuwe huis en per wanneer je verhuist. Ik hoor graag van je!
Reputatie 1
Beste Sterre, ik heb u inmiddels een berichtje gestuurd.
Reputatie 7
Ik zie 'm, bedankt jscoolen! Zojuist heb ik gereageerd op jouw privébericht. Enneh, zeg maar 'je' tegen mij hoor. Dat mag jij 🙂.
Reputatie 1
Verhuizen blijkt dus hetzelfde te zijn als een nieuw contract afsluiten, mits je geen lopend contract hebt.
Het nadeel van verhuizen is wel dat je geen gebruik kunt maken van de diverse aanbiedingen die je overal op internet kunt vinden (denk aan eerste maanden korting en de cashback)

Nu maar eens uitzoeken, of t-mobile met de recente prijsverhogingen nog interessant is voor ons.
Reputatie 7
Dan heb je geluk jscoolen, wij doen namelijk niét mee aan de prijsverhoging van de andere providers dit jaar! Sterker nog, met ons pas gelanceerde Klantvoordeel kan je gebruik maken van heel veel extra korting! 🙂
Reputatie 1
Toch gaat het abb. met 3,50 omhoog met wat ik betaalde.

Inmiddels ben ik wel bij t-mobile uitgekomen via een vergelijkingswebsite, waar ik ook nog 25 euro cashback krijg.
Reputatie 1
OP 17-05-2017 een abb. afgesloten voor € 23,50, als ik ga verhuizen wordt dat € 27,00

(aanpassen van mijn vorige bericht mocht niet meer.)
Reputatie 7
Hi jscoolen, dat zou inderdaad kunnen, we verhogen dit jaar de prijzen niet maar we hebben het afgelopen jaar meerdere keren ons aanbod gewijzigd , onder andere vanwege de nieuwe 750 Mbps snelheid en we bieden de 20 Mbps minder aan dan voorheen omdat we merken dat 20 Mbps voor veel klanten eigenlijk niet voldoende meer is. Het kan dus inderdaad zijn dat je in vergelijking met een abonnement van ruim een jaar geleden op een ander bedrag uitkomt!

Reageer