Beantwoord

Verhuizen - nieuw abonnement

  • 19 October 2020
  • 5 reacties
  • 277 Bekeken

Goedemiddag,

Wij gaan eind december verhuizen naar onze nieuwe woning. Nu is ons huidige abonnement per maand opzegbaar. Deze wil ik dan ook graag opzeggen zodat ik voor de nieuwe woning een abonnement kan afsluiten. 

Echter de klantenservice is erg druk waardoor ik al ruim 40 minuten in de wacht sta. Heb nu toch maar opgegeven, zijn er nog andere manieren om op te zeggen?

Groetjes

Maaike

icon

Beste antwoord door Waqqas 19 October 2020, 16:28

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @mevaneijk 

In dit topic lees je alles over verhuizen.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-van-bestelling-tot-installatie-496/info-ik-ga-verhuizen-wat-nu-276340

Wil en kan je op het nieuwe adres een T-Mobile abonnement nemen?

Je kan via Facebook of Twitter je verhuizing doorgeven en dan kan je ook een officieel document van verhuizing uploaden.

Wil je toch opzeggen? Een moderator zal vanzelf reageren hier.

Het is zojuist gelukt, toch even de klantenservice gebeld. 

Reputatie 1

Op 24 juni j.l stappen wij een winkel binnen met de mededeling wij gaan verhuizen. Wij zijn al jaren lid bij T Mobile. Dus je kan alles zo meenemen dacht ik. Wij zaten heerlijk goedkoop. Alles bij T Mobile inclusief telefoon. Dus het volledige pakket. Maar helaas. We moesten een nieuw pakket afsluiten. Dus het dubbele maandbedrag. Nu komt het. Op 20 juli de sleutel van ons nieuw appartement. Direct gebeld wanner de aansluiting kon worden gerealiseerd.  Niemand wist het. Afgelopen week nog maar is gebeld. Oh ja zei men vreemd had allang moeten gebeurd zijn. We gaan je nogmaals aanmelden bij onze technische dienst. Krijg ik vandaag bericht van Gideon. Pas 28 augustus wordt U aangesloten. Je gaat zelf overal achteraan en je wordt gewoon niet als klant behandeld. Het is zogenaamd druk. 

Postcode 3223kk  56

Als we dit doen geweten hadden we naar 1 van de 2 providers gegaan die bij deze apartementen zijn aangesloten. Dat had ik nu aangesloten geweest

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @MarcelAstrid1012, van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe thuis, dat is altijd een spannend vooruitzicht! 😃 Het liefst zie ik jullie zo snel mogelijk genieten van Internet en daarom heb ik meteen alle mogelijkheden bij Guidion tot op de bodem uitgeplozen. Omdat Guidion voornamelijk werkt met ZZP’ers is het lastige dat in specifieke gebieden een groot deel van de monteurs op vakantie is. Heel graag had ik het monteursbezoek eerder voor je ingepland, alleen is er momenteel nog geen gaatje vrij. Graag raad ik je aan om je persoonlijke afspraaklink in de gaten te houden. Voor het geval dat er alsnog een eerdere optie vrijkomt vind je dit via de knop ‘wijzig afspraak.’ Hier kan je ook een verzoek indienen om teruggebeld te worden door Guidion over hun agenda.

Ik ga voor je duimen dat het lukt en ik wil je heel veel plezier met je nieuwe thuis toewensen!

Reputatie 1

Hallo wij zijn al een tijd vaste klant bij  T Mobile nu Odido. 

Afgelopen maand juli zijn wij verhuisd naar een andere plaats. In Dordrecht hadden wij glasvezel. En het maximale pakket. XXXX. Wij betaalden nog geen 50 euro. Toen wij aangaven te gaan verhuizen werd er gezegd dat we een nieuw kontrakt moesten afsluiten. Beetje vreemd als vaste klant. Nu hebben we nog voordeel van de kortingen dus betalen nog geen 40 euro. Straks als alle kortingen er af zijn betalen wij rond de 100 euro. Als ik kijk naar de specificaties. Wij wonen op XXXX. Te Hellevoetsluis. Begrijp niet dat je als vaste klant ineens zoveel moet gaan betalen.

 

Moderator edit: Het is niet handig om persoonlijke gegevens online te delen!

 

 

 

Reageer