Beantwoord

Verhuizing naar Buitenland / Verhuisbewijs

  • 16 October 2018
  • 1 reactie
  • 678 Bekeken

Ik ga deze maand nog naar het buitenland verhuizen en wou teerst vragen of ik mijn verhuizing via deze community kan doorgeven?
Verder weet ik niet hoe dat zit omdat ik nog in de eerste jaar van mijn contract ben heb ik de Verhuisbewijs nodig. Die nieuwe huurcontract is dus in het duits, moet ik die vertalen of kan ik jullie gewoon de formulier van uitschrijving doorsturen?
Groetjes,
Jana
icon

Beste antwoord door Sterre 17 October 2018, 17:01

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hoi Jana,

Wat gaaf dat jij naar het buitenland verhuist, waar ga je naartoe in Duitsland? We hebben inderdaad een verhuisbewijs nodig als jouw jaarcontract nog niet afgelopen is. Omdat je via deze Community geen foto's kan sturen via een privébericht, maar ik jouw privacy wel erg hoog in het vaandel heb staan, wil ik je vragen het verhuisbewijs via Facebook of Twitter in een privébericht naar ons te sturen. Graag ontvangen we dan het bewijs van uitschrijving en jouw nieuwe huurcontract. Het is belangrijk dat dit het origineel is!

Zodra we de documenten binnen hebben gaan we meteen voor je aan de slag. Succes met de verhuizing en veel plezier op je nieuwe plekje!

Reageer