Beantwoord

Verkeerde internetkabel aangesloten

  • 6 January 2021
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

Sinds een paar maand klant bij deze provider al verschillende keren klachten door gegeven omtrent de 1000 Mb internet waar ik voor betaal en dan als antwoord krijg dat er maar 100 Mb op mijn poorten staat (NOU DOE ER DAN WAT AAN),vanmorgen moest ik voor de zoveelste keer mijn TV boxjes weer opnieuw opstarten,hoop dat het jaar gauw voorbij is dat ik weer naar een andere provider kan (WAT EEN K….. PROVIDER.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 8 January 2021, 10:18

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Rooboo, de reden dat wij aangeven dat er maar 100 Mbit/s op je poorten beschikbaar is, komt doordat jij cat 5 kabels gebruikt in poorten drie en vier. Cat 5 kabels bieden een maximale snelheid van 100 Mbit/s, terwijl cat 5e en cat 6 kabels tot 1000 Mbit/s snelheid bieden. Persoonlijk zou ik je adviseren om deze te vervangen voor de moderne broertjes, dat gaat jouw snelheid richting het gewenste niveau brengen. 

Omdat dit niet eerder aangegeven is door collega's, zal ik je op mijn kosten twee nieuwe internetkabels toesturen zodat je de juiste, bekabelde snelheid kunt behalen! 😉

Houd rekening met een maximale levertijd van circa vier tot acht dagen. Veel plezier met jouw nieuwe snelheid straks! 

P.s. mag ik je alsjeblieft verzoeken om kwetsende termen zoals in je titel en laatste deel van je laatste zin op de Community achterwege te laten. We zijn hier voor elkaar en niet om elkaar belachelijk te maken, ook al begrijp ik je frustratie natuurlijk wel! 

 

Hoi Jason.

 

Ik weet niet wat jij bij de K in gedachten hebt bij mij is de K…. voor kortzichtige provider.

Ik zal de nieuwe kabels testen.

 

Gr.  Rooboo.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Rooboo, dan is het helemaal goed, mijn excuses voor deze verkeerde aanname! 

Laat je weten of de kabels werken?

Reageer